Program | Obavezan |
---|---|
Informacijski sustavi IS | Da |
Poslovni sustavi PS | Da |
Mathematics 2
Katedra za kvantitativne metode
TO
Nastavnik | Oblik nastave | Tjedana | Sati tjedno | Grupa |
---|---|---|---|---|
Divjak Blaženka | Predavanje | 15 | 2 | 1 |
Erjavec Zlatko | Predavanje | 15 | 2 | 2 |
Jakuš Marija | Seminar | 15 | 2 | 4 |
Munđar Dušan | Seminar | 15 | 2 | 1 |
Žugec Bojan | Seminar | 15 | 2 | 1 |
Žugec Petra | Seminar | 15 | 2 | 3 |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Kolokviji | 60 |
Zadaci Moodle | 12 |
Kratke provjere | 12 |
Seminar (esej) | 10 |
Aktivnost na nastavi | 6 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Nužan uvjet za pozitivnu ocjenu je postizanje barem 25 bodova putem kolokvija pri čemu na svakom kolokviju treba imati barem 3 boda.
Uvjet za potpis je prikupljenih 20 bodova, ne više od 3 izostanka s nastave i na svakom kolokviju treba imati barem 1 bod.
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kolokvij 1 | + | 100.0 | 60 | + | |||||||||||||||||||
Kolokvij 2 | + | 20.0 | 80.0 | 60 | + | ||||||||||||||||||
Kolokvij 3 | + | 10.0 | 20.0 | 70.0 | 60 | + | |||||||||||||||||
Zadaci u Moodle-u | + | + | + | ||||||||||||||||||||
Kratke provjere | + | + | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
1. kolokvij | 20 | Kolokvij se sastoji od 4 zadatka. Zadaci su kombinirani: teorijski dio i računski/praktični dio koji je povezan s teorijom pojedine cjeline. Studenti trebaju izračunati/izvesti konačno rješenje. U računskim zadacima traži se teoretsko obrazloženje postupaka i rezultata. Studenti trebaju odgovoriti na pitanja, izvesti formulu i/ili navesti primjere. Na kolokvijima nije dozvoljena upotreba mobitela, a upotreba kalkulatora se dozvoljava za neke kolokvije. | 3 | Nadoknada nije predviđena. | ||
2. kolokvij | 20 | Kolokvij se sastoji od 4 zadatka. Zadaci su kombinirani: teorijski dio i računski/praktični dio koji je povezan s teorijom pojedine cjeline. Studenti trebaju izračunati/izvesti konačno rješenje. U računskim zadacima traži se teoretsko obrazloženje postupaka i rezultata. Studenti trebaju odgovoriti na pitanja, izvesti formulu i/ili navesti primjere. Na kolokvijima nije dozvoljena upotreba mobitela, a upotreba kalkulatora se dozvoljava za neke kolokvije. | 3 | Nadoknada nije predviđena. | ||
3. kolokvij | 20 | Kolokvij se sastoji od 4 zadatka. Zadaci su kombinirani: teorijski dio i računski/praktični dio koji je povezan s teorijom pojedine cjeline. Studenti trebaju izračunati/izvesti konačno rješenje. U računskim zadacima traži se teoretsko obrazloženje postupaka i rezultata. Studenti trebaju odgovoriti na pitanja, izvesti formulu i/ili navesti primjere. Na kolokvijima nije dozvoljena upotreba mobitela, a upotreba kalkulatora se dozvoljava za neke kolokvije. | 3 | Nadoknada nije predviđena. | ||
Zadaci u Moodle-u | 12 | Tijekom semestra su predviđene 3 zadaće (Zadaci Moodle 1, 2 i 3) i svaka se vrednuje s 4 boda. Zadacima se pristupa kroz sustav za e-učenje Moodle i rješenja se predaju preko Moodle-a. Zadaci obuhvaćaju računske zadatke koji su svakom studentu pridruženi slučajnim odabirom iz baze zadataka na Moodle-u. | Nadoknada nije predviđena | |||
Kratke provjere | 12 | Predviđeno je nekoliko kratkih provjera znanja. Kratke provjere provode se na predavanjima ili su postavljene kao test u Moodle-u. Kratke provjere usmjerene su na procjenu napretka u interpretaciji i transferu usvojenog znanja. | Nadoknada nije predviđena. | |||
Seminar (esej) | 10 | Svaki student dobiva matematičku temu koju treba istražiti i obraditi u obliku eseja prema uputama u LMS-u Moodle. Pisani rad se predaje u sustav Moodle i ocjenjuje prema priloženoj rubrici. Izrađeni esej se mora i usmeno obraniti jer se u protivnom dobije 0 bodova iz ove aktivnosti. Teme se dodjeljuju u skladu s obrađenim gradivom na predmetu. | Nadoknada nije prdviđena. | |||
Aktivnost na nastavi | 6 | Bodovi iz aktivnosti ostvaruju se aktivnim sudjelovanjem na nastavi i kontinuiranim rješavanjem tjednih domaćih zadaća. Na predavanjima i seminarima će se nasumično obavljati provjera prisustva. Dozvoljena su 3 izostanka s predavanja i seminara zajedno. | Nadoknada nije predviđena. |
Za potpis je potrebno skupiti minimalno 20 bodova, ne imati više od 3 izostanka s nastave i na svakom kolokviju treba imati barem 1 bod.
Napomena
Prepisivanje na kolokvijima, korištenje tuđih rješenja u zadaćama, provjerama i praktičnim zadacima je strogo zabranjeno i povlači stegovnu odgovornost studenata.
Izvanredni studenti imaju mogućnost sudjelovati u kontinuiranom praćenju kroz predmet Matematika 2 po modelu koji je u nastavku objašnjen. Oni izvanredni studenti koji ne žele sudjelovati u kontinuiranom praćenju, trebaju svojim radom aktivno sudjelovati u sustavu za e-učenje na predmetu Matematika 2 jer će u protivnom dobiti zabranu polaganja ispita. Aktivno sudjelovanje u sustavu za e-učenje podrazumijeva: pregledavanje nastavnih materijala, rješavanje kratkih provjera i zadaća, postavljanje pitanja na forumima i ostale slične aktivnosti.
NAPOMENA
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Kolokviji | 60 |
Zadaci (Moodle) | 15 |
Kratke provjere (Moodle) | 15 |
Seminar (esej) | 10 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Nužan uvjet za pozitivnu ocjenu je postizanje barem 25 bodova putem kolokvija pri čemu na svakom kolokviju treba imati barem 3 boda.
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kolokvij 1 | + | 100.0 | 60 | + | |||||||||||||||||||
Kolokvij 2 | + | 20.0 | 80.0 | 60 | + | ||||||||||||||||||
Kolokvij 3 | + | 10.0 | 20.0 | 70.0 | 60 | + | |||||||||||||||||
Zadaci u Moodle-u | + | + | + | ||||||||||||||||||||
Kratke provjere | + | + | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
1. kolokvij | 20 | Kolokvij se sastoji od 4 zadatka. Zadaci su kombinirani: teorijski dio i računski/praktični dio koji je povezan s teorijom pojedine cjeline. Studenti trebaju izračunati/izvesti konačno rješenje. U računskim zadacima traži se teoretsko obrazloženje postupaka i rezultata. Studenti trebaju odgovoriti na pitanja, izvesti formulu i/ili navesti primjere. | Nadoknada nije predviđena. | |||
2. kolokvij | 20 | Kolokvij se sastoji od 4 zadatka. Zadaci su kombinirani: teorijski dio i računski/praktični dio koji je povezan s teorijom pojedine cjeline. Studenti trebaju izračunati/izvesti konačno rješenje. U računskim zadacima traži se teoretsko obrazloženje postupaka i rezultata. Studenti trebaju odgovoriti na pitanja, izvesti formulu i/ili navesti primjere. | Nadoknada nije predviđena. | |||
3. kolokvij | 20 | Kolokvij se sastoji od 4 zadatka. Zadaci su kombinirani: teorijski dio i računski/praktični dio koji je povezan s teorijom pojedine cjeline. Studenti trebaju izračunati/izvesti konačno rješenje. U računskim zadacima traži se teoretsko obrazloženje postupaka i rezultata. Studenti trebaju odgovoriti na pitanja, izvesti formulu i/ili navesti primjere. | Nadoknada nije predviđena. | |||
Zadaci u Moodle-u | 15 | Tijekom semestra su predviđene 3 zadaće (Zadaci Moodle 1, 2 i 3) i svaka se vrednuje s 5 bodova. Zadacima se pristupa kroz sustav za e-učenje Moodle i rješenja se predaju preko Moodle-a. Zadaci obuhvaćaju računske zadatke koji su svakom studentu pridruženi slučajnim odabirom iz baze zadataka na Moodle-u. | Nadoknada nije predviđena | |||
Kratke provjere | 15 | Predviđene su tri kratke provjere znanja. Kratke provjere provode se na predavanjima ili su postavljene kao test u Moodle-u. Kratke provjere usmjerene su na procjenu napretka u interpretaciji i transferu usvojenog znanja. Svaka kratka provjera se vrednuje s 5 bodova. | Nadoknada nije predviđena. | |||
Seminar (esej) | 10 | Svaki student početkom semestra dobiva matematičku temu koju treba istražiti i obraditi u obliku eseja. Izrađeni esej se mora i usmeno obraniti jer se u protivnom dobije 0 bodova iz ove aktivnosti. Prepisivanje teksta iz izvora ili korištenje tuđih uradaka nije dozvoljeno te povlači disciplinsku odgovornost. | Nadoknada nije prdviđena. |
Napomena
Prepisivanje na kolokvijima, korištenje tuđih rješenja u zadaćama, provjerama i praktičnim zadacima je strogo zabranjeno i povlači stegovnu odgovornost studenata.