Program | Obavezan |
---|---|
Informacijski sustavi IS | Da |
Poslovni sustavi PS | Da |
Mathematics 2
Katedra za kvantitativne metode
TO
Nastavnik | Oblik nastave | Tjedana | Sati tjedno | Grupa |
---|---|---|---|---|
Erjavec Zlatko | Predavanje | 15 | 2 | 1 |
Jakuš Marija | Seminar | 15 | 2 | 3 |
Klemenčić Damjan | Seminar | 15 | 2 | 2 |
Žignić Lucija | Seminar | 15 | 2 | 3 |
Žugec Bojan | Predavanje | 15 | 2 | 1 |
Žugec Petra | Seminar | 15 | 2 | 1 |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Kolokviji | 60 |
Zadaci Moodle | 12 |
Kratke provjere | 12 |
Praktični zadatak (esej) | 10 |
Aktivnost na predmetu | 6 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Uvjet za stjecanje pozitivne ocjene putem kontinuiranog praćenja je prikupljenih 50 ili više bodova, od kojih je barem 25 bodova s kolokvija, pri čemu na svakom kolokviju treba imati barem 3 boda.
Uvjeti za izvršenje nastavnih obaveza i pristup polaganju ispita (tzv. uvjeti za potpis) studenata koji ne steknu ocjenu putem kontinuiranog praćenja su prikupljenih 20 bodova, ne više od 3 izostanka s nastave (predavanja i seminara) i na barem dva kolokvija postignut najmanje 1 bod.
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kolokvij 1 | + | 100.0 | 60 | + | |||||||||||||||||||
Kolokvij 2 | + | 20.0 | 80.0 | 60 | + | ||||||||||||||||||
Kolokvij 3 | + | 10.0 | 20.0 | 70.0 | 60 | + | |||||||||||||||||
Zadaci u Moodle-u | + | + | + | ||||||||||||||||||||
Kratke provjere | + | + | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
1. kolokvij | 20 | Kolokvij se sastoji od 4 zadatka. Zadaci su kombinirani: teorijski dio i računski/praktični dio koji je povezan s teorijom pojedine cjeline. Studenti trebaju izračunati/izvesti konačno rješenje. U računskim zadacima traži se teoretsko obrazloženje postupaka i rezultata. Studenti trebaju odgovoriti na pitanja, izvesti formulu i/ili navesti primjere. | 3 | Nadoknada nije predviđena. | ||
2. kolokvij | 20 | Kolokvij se sastoji od 4 zadatka. Zadaci su kombinirani: teorijski dio i računski/praktični dio koji je povezan s teorijom pojedine cjeline. Studenti trebaju izračunati/izvesti konačno rješenje. U računskim zadacima traži se teoretsko obrazloženje postupaka i rezultata. Studenti trebaju odgovoriti na pitanja, izvesti formulu i/ili navesti primjere. | 3 | Nadoknada nije predviđena. | ||
3. kolokvij | 20 | Kolokvij se sastoji od 4 zadatka. Zadaci su kombinirani: teorijski dio i računski/praktični dio koji je povezan s teorijom pojedine cjeline. Studenti trebaju izračunati/izvesti konačno rješenje. U računskim zadacima traži se teoretsko obrazloženje postupaka i rezultata. Studenti trebaju odgovoriti na pitanja, izvesti formulu i/ili navesti primjere. | 3 | Nadoknada nije predviđena. | ||
Zadaci Moodle | 12 | Predviđeni su Zadaci Moodle 1, 2 i 3 - svaki od Zadataka vrednuje se s 4 boda. Zadacima se pristupa kroz sustav za e-učenje Moodle i rješenja se predaju preko Moodle-a. Zadaci obuhvaćaju računske zadatke koji su svakom studentu pridruženi slučajnim odabirom iz baze zadataka na Moodle-u. | Nadoknada nije predviđena | |||
Kratke provjere | 12 | Predviđene su 3 kratke provjere znanja. Kratke provjere provode se na predavanjima ili su postavljene kao test u Moodle-u. Kratke provjere usmjerene su na procjenu napretka u interpretaciji i transferu usvojenog znanja. | Nadoknada nije predviđena. | |||
Praktični zadatak (esej) | 10 | Svaki student dobiva matematičku temu koju treba istražiti i obraditi u obliku eseja prema uputama u LMS-u Moodle. Pisani rad se predaje u sustav Moodle i ocjenjuje prema priloženoj rubrici. Izrađeni rad se mora i usmeno obraniti jer se u protivnom dobije 0 bodova iz ove aktivnosti. Teme se dodjeljuju u skladu s obrađenim gradivom na predmetu. | Nadoknada nije prdviđena. | |||
Aktivnost na predmetu | 6 | Bodovi iz aktivnosti ostvaruju se aktivnim sudjelovanjem na nastavi i kontinuiranim rješavanjem tjednih domaćih zadaća. Na predavanjima i seminarima će se nasumično obavljati provjera prisustva. Dozvoljena su 3 izostanka s predavanja i seminara zajedno. | Nadoknada nije predviđena. |
Na početku semestra izvanredni studenti biraju na Forumu Odabir modela praćenja žele li sudjelovati u kontinuiranom praćenju.
Izvanredni studenti koji ne izaberu kontinuirano praćenje, trebaju aktivno sudjelovati u sustavu za e-učenje jer im se u protivnom može u ISVU sustavu evidentirati neizvršavanje nastavnih obaveza na predmetu (zabrana polaganja ispita). Aktivno sudjelovanje u sustavu za e-učenje podrazumijeva: pregledavanje nastavnih materijala, rješavanje kratkih provjera i zadaća i ostale slične aktivnosti.
Izvanredni studenti koji izaberu kontinuirano praćenje sudjeluju na predmetu po modelu koji je objašnjen u nastavku.
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Kolokviji | 60 |
Zadaci (Moodle) | 15 |
Kratke provjere (Moodle) | 15 |
Praktični zadatak (esej) | 10 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Uvjet za stjecanje pozitivne ocjene putem kontinuiranog praćenja je prikupljenih 50 ili više bodova, od kojih je barem 25 bodova s kolokvija, pri čemu na svakom kolokviju treba imati barem 3 boda.
Uvjeti za izvršenje nastavnih obaveza i pristup polaganju ispita (uvjeti za potpis) studenata koji ne steknu ocjenu putem kontinuiranog praćenja su prikupljenih 20 bodova, ne više od 3 izostanka s nastave (predavanja i seminara) i na barem dva kolokvija postignut najmanje 1 bod.
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kolokvij 1 | + | 100.0 | 60 | + | |||||||||||||||||||
Kolokvij 2 | + | 20.0 | 80.0 | 60 | + | ||||||||||||||||||
Kolokvij 3 | + | 10.0 | 20.0 | 70.0 | 60 | + | |||||||||||||||||
Zadaci u Moodle-u | + | + | + | ||||||||||||||||||||
Kratke provjere | + | + | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
1. kolokvij | 20 | Kolokvij se sastoji od 4 zadatka. Zadaci su kombinirani: teorijski dio i računski/praktični dio koji je povezan s teorijom pojedine cjeline. Studenti trebaju izračunati/izvesti konačno rješenje. U računskim zadacima traži se teoretsko obrazloženje postupaka i rezultata. Studenti trebaju odgovoriti na pitanja, izvesti formulu i/ili navesti primjere. | 3 | Nadoknada nije predviđena. | ||
2. kolokvij | 20 | Kolokvij se sastoji od 4 zadatka. Zadaci su kombinirani: teorijski dio i računski/praktični dio koji je povezan s teorijom pojedine cjeline. Studenti trebaju izračunati/izvesti konačno rješenje. U računskim zadacima traži se teoretsko obrazloženje postupaka i rezultata. Studenti trebaju odgovoriti na pitanja, izvesti formulu i/ili navesti primjere. | 3 | Nadoknada nije predviđena. | ||
3. kolokvij | 20 | Kolokvij se sastoji od 4 zadatka. Zadaci su kombinirani: teorijski dio i računski/praktični dio koji je povezan s teorijom pojedine cjeline. Studenti trebaju izračunati/izvesti konačno rješenje. U računskim zadacima traži se teoretsko obrazloženje postupaka i rezultata. Studenti trebaju odgovoriti na pitanja, izvesti formulu i/ili navesti primjere. | 3 | Nadoknada nije predviđena. | ||
Zadaci Moodle | 15 | Predviđeni su Zadaci Moodle I, II i III. Svaki do njih se vrednuje s 5 bodova. Zadacima se pristupa kroz sustav za e-učenje Moodle i rješenja se predaju preko Moodle-a. Zadaci obuhvaćaju računske zadatke koji su svakom studentu pridruženi slučajnim odabirom iz baze zadataka na Moodle-u. | Nadoknada nije predviđena | |||
Kratke provjere | 15 | Predviđene su tri kratke provjere znanja. Kratke provjere provode se na predavanjima ili su postavljene kao test u Moodle-u. Kratke provjere usmjerene su na procjenu napretka u interpretaciji i transferu usvojenog znanja. Svaka kratka provjera se vrednuje s 5 bodova. | Nadoknada nije predviđena. | |||
Praktični zadatak (esej) | 10 | Svaki student dobiva matematičku temu koju treba istražiti i obraditi u obliku eseja. Izrađeni esej se mora i usmeno obraniti jer se u protivnom dobije 0 bodova iz ove aktivnosti. Prepisivanje teksta iz izvora ili korištenje tuđih uradaka nije dozvoljeno te povlači disciplinsku odgovornost. | Nadoknada nije prdviđena. |