Program | Obavezan |
---|---|
Informacijski sustavi IS | Ne |
Poslovni sustavi PS | Ne |
Project Management
Katedra za organizaciju
SP
Nastavnik | Oblik nastave | Tjedana | Sati tjedno | Grupa |
---|---|---|---|---|
Žajdela Hrustek Nikolina | Predavanje | 15 | 2 | 1 |
Seminar | 15 | 1 | 1 |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Zadaća 1 – Opis projekta | 2 |
Zadaća 2 – Domena projekta | 2 |
Zadaća 3 – Vremenski plan | 3 |
Zadaća 4 – Troškovi projekta | 2 |
Zadaća 5 – Ljudski resursi | 2 |
Zadaća 6 – Komunikacija | 2 |
Zadaća 7 – Rizici na projektu | 2 |
Aktivnost | 5 |
Kolokvij 1 | 20 |
Kolokvij 2 | 20 |
Projekt | 40 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Uvjeti za ocjenu i potpis:
Za potpis je potrebno skupiti minimalno 30 bodova.
Za ocjenu je potrebno skupiti minimalno 50 bodova i položiti sve kolokvije. Studenti koji ne polože kolegij na temelju bodova izlaze na pismeni i na usmeni ispit.
Napomena: Prepisivanje na kolokvijima, korištenje tuđih rješenja u zadaćama, provjerama je strogo zabranjeno i povlači stegovnu odgovornost studenata.
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kolokvij 1 | + | 100.0 | 45 | + | |||||||||||||||||||
Kolokvij 2 | + | 50.0 | 90 | + | |||||||||||||||||||
Završna provjera rada | + | + | + | + | + | 30 | + | ||||||||||||||||
Krajnji rok predaje projekta | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Prisustvovanje nastavi | 0 | 0 | Na predavanjima i seminarima dozvoljena su 2 izostanka u svakom petotjednom periodu. | Ne može se nadoknaditi | ||
Aktivnost na nastavi | 5 | 0 | Studenti mogu sudjelovati u diskusijama na predavanjima ili rješavati probleme ili kratke provjere razumijevanja neto obrađenog gradiva. prezentirati na nastavi posebna rješenja pojedinih slučajeva. | Ne može se nadoknaditi | ||
Zadaće | 15 | 0 | Ukupno ima 7 zadaća koje zajedno nose 15 bodova. Izradom zadaća ujedno se i izrađuju dijelovi projekta. Zadaće će se morati predati do točno određenog datuma koji će biti naknadno definiran. | Ne može se nadoknaditi | ||
1. kolokvij | 20 | 0 | Rješavanje zadataka - analiza strukture projekta, analiza vremena projekta, mrežno planiranje. | Ne može se nadoknaditi | ||
2. kolokvij | 20 | 0 | Analiza resursa i troškova projekta - na primjeru obrazložiti zadano upravljačko područje projekta. Timski rad . | Ne može se nadoknaditi | ||
Projekt | 40 | 0 | Izrada i prezentacija projekta u timu (najviše tri studenta). | Nadoknada nije predviđena | ||
ZBROJ | 100 | 0 | Za ocjenu dovoljan potrebno je sakupiti 50% od ukupnog broja bodova i položiti sve kolokvije. |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Zadaća 1 – Opis projekta | 2 |
Zadaća 2 – Domena projekta | 2 |
Zadaća 3 – Vremenski plan | 3 |
Zadaća 4 – Troškovi projekta | 2 |
Zadaća 5 – Ljudski resursi | 2 |
Zadaća 6 – Komunikacija | 2 |
Zadaća 7 – Rizici na projektu | 2 |
Aktivnost | 5 |
Kolokvij 1 | 20 |
Kolokvij 2 | 20 |
Projekt | 40 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Uvjeti za ocjenu:
Za ocjenu je potrebno skupiti minimalno 50 bodova i položiti sve kolokvije. Studenti koji ne polože kolegij na temelju bodova izlaze na pismeni i na usmeni ispit.
Napomena: Prepisivanje na kolokvijima, korištenje tuđih rješenja u zadaćama, provjerama je strogo zabranjeno i povlači stegovnu odgovornost studenata.
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kolokvij 1 | + | 100.0 | 45 | + | |||||||||||||||||||
Kolokvij 2 | + | 50.0 | 90 | + | |||||||||||||||||||
Završna provjera rada | + | + | + | + | + | 30 | + | ||||||||||||||||
Krajnji rok predaje projekta | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Prisustvovanje nastavi | 0 | 0 | Izvanredni studenti nisu obavezni prisustvovati redovnoj nastavi. | |||
Aktivnost | 5 | 0 | Radi ostvarenja dodatnih bodova, koje redoviti studenti realiziraju aktivnošću na nastavi, izvanredni studenti mogu izabrati dodatni zadatak, oko čeka se dogovara sa prof.dr.sc. Vesnom Dušak ili dr.sc. Nikolinom Žajdela-Hrustek. | Ne može se nadoknaditi | ||
Zadaće | 15 | 0 | Ukupno ima 7 zadaća koje zajedno nose 15 bodova. Izradom zadaća ujedno se i izrađuju dijelovi projekta. Zadaće će se morati predati do točno određenog datuma koji će biti naknadno definiran. | Ne može se nadoknaditi | ||
1. kolokvij | 20 | 0 | Rješavanje zadataka - analiza strukture projekta, analiza vremena projekta, mrežno planiranje. | Ne može se nadoknaditi | ||
2. kolokvij | 20 | 0 | Analiza resursa i troškova projekta - na primjeru obrazložiti zadano upravljačko područje projekta. Timski rad . | Ne može se nadoknaditi | ||
Projekt | 40 | 0 | Izrada i prezentacija projekta u timu (najviše tri studenta). | Nadoknada nije predviđena | ||
ZBROJ | 100 | 0 | Za ocjenu dovoljan potrebno je sakupiti 50% od ukupnog broja bodova i položiti sve kolokvije. |
Uvjeti polaganja predmeta putem kontinuiranog praćenja za izvanredne studente:
1. Kolokviji (40 bodova)- ukupno 2 kolokvija.
- prvi kolokvij - analiza strukture projekta, analiza vremena projekta, mrežno planiranje - individualno
- piše se u isto vrijeme kada pišu i redovni studenti
- iznimka su oni izvanredni studenti koji zbog radnih obaveza nisu u toj mogućnosti - oni mogu pisati kolokvij u dogovoru s izvođačima kolegija u vrijeme konzultacija
- drugi kolokvij - analiza resursa i troškova projekta - na primjeru
obrazložiti zadano upravljačko područje projekta. Timski rad.
- iznimka su oni izvanredni studenti koji zbog radnih obaveza nisu u toj mogućnosti - oni mogu pisati kolokvij u dogovoru s izvođačima kolegija u vrijeme konzultacija
- piše se u isto vrijeme kada pišu i redovni studenti
2. Zadaće (15 bodova) - ukupno ima 7 zadaća koje zajedno nose 15 bodova
-izradom zadaća ujedno se i izrađuju dijelovi projekta
- zadaće se moraju predati do točno određenog datuma koji će biti naknadno definiran
3. Aktivnost (5 bodova) - radi ostvarenja dodatnih bodova, koje redoviti studenti realiziraju aktivnošću na nastavi, izvanredni studenti mogu izabrati dodatni zadatak, oko čeka se dogovara s izvođačima kolegija
4. Grupni rad i prezentacija projektnog zadataka (40 bodova) - studenti su dužni samostalno ili u timu obraditi jednu temu projektnog prijedloga
- prezentira se u isto vrijeme kada prezentiraju redovni studenti
- iznimka su oni izvanredni studenti koji zbog radnih obaveza nisu u toj mogućnosti - oni mogu prezentirati u dogovoru s izvođačima kolegija u vrijeme konzultacija
Kontinuirano praćenje je obuhvaćeno obveznom literaturom, te materijalima i prezentacijama dostupnim na sustavu za e-učenje Moodle. Materijali na Moodle-u ažuriraju se tjedno, a to vrijedi za prezentacije iz predavanja, zadatke i primjere iz seminarske nastave.
Izvanredni studenti koji žele položiti predmet Vođenje projekata na redovnom ispitnom roku
Izvanredni studenti koji nisu u mogućnosti dolaziti na međuispite, te prezentirati i braniti projektni rad polažu predmet izlaskom na pismeni i usmeni ispit. Pismeni ispit provodi se na redovnim ispitnim rokovima. Usmenom ispitu pristupa se nakon uspješnog položenog pismenog ispita.
Pismeni ispit sastoji se od dva zadatka. Prvi zadatak - analiza strukture projekta, analiza vremena projekta, mrežno planiranje. Drugi zadatak - analiza resursa i troškova projekta - na temelju prvog zadatka obrazložiti zadano upravljačko područje projekta.
Na pismenom ispitu potrebno je sakupiti minimalno 50% bodova iz svakog zadatka.
Za usmeni dio ispita potrebno je obraditi jednu od projektnih tema po PMI metodologiji vodeći se prema uputama iz seminarske nastave.
Ispitno gradivo je obuhvaćeno obveznom literaturom, te materijalima i prezentacijama dostupnim na sustavu za e-učenje Moodle. Materijali na Moodle-u ažuriraju se tjedno, a to vrijedi za prezentacije iz predavanja, zadatke i primjere iz seminarske nastave.