Prisustvovanje na predavanjima |
1 |
0 |
Na svakom predavanju studenti se potpisuju. Povremeno se provodi kontrola usmenim prozivanjem |
7 izostanka |
Studenti s više od 7 izostanaka gube mogućnost upisa ocjene na temelju kontinuiranog praćenja. Dodatni referat – po dvije stranice teksta za svaki izgubljeni blok sat predavanja. Javiti se nastavniku nakon objave evidencije prisustvovanja, tj. najkasnije u 3. međuispitnom razdoblju. |
Posljednji tjedan nastave (15. tjedan) |
Prisustvovanje na seminarima |
1 |
0 |
Na svim seminarima provjerava se prisustvovanje na osnovu lista s potpisima studenata. Dozvoljena su 3 izostanka. |
3 izostanka |
Studenti s više od 3 izostanka gube mogućnost upisa ocjene na temelju kontinuiranog praćenja. Dodatni referat – po dvije stranice teksta za svaki izgubljeni blok sat seminara. Javiti se nastavniku nakon objave evidencije prisustvovanja. |
Posljednji tjedan nastave (15. tjedan) |
Aktivnost na nastavi (seminarima i predavanjima). |
0 |
0 |
Studenti mogu sudjelovati u diskusijama na seminarima, aktivno sudjelovati u radu malih grupa/timova i biti aktivni u vježbama u učionici te prilikom izrade on-line sadržaja. Posebna aktivnost u diskusijama na predavanju također se boduje. |
|
|
|
Prezentacija |
6 |
1 |
Student izrađuje prezentaciju (teorijskog ili praktičnog sadržaja, kao i na temelju intervjua) u timu od 4-5 članova. Svaki student izvodi svoju prezentaciju koju je kreirao prema uputama u sustavu Moodle. Korištenje tuđeg rješenja je zabranjeno. |
Ukoliko prezentacija nije održana |
Iznimno se i samo u posebno opravdanim slučajevima prihvaća naknadno predana prezentacija. Javiti se nastavniku prije završetka nastave na seminarima. |
Posljednji tjedan nastave (15. tjedan) |
1. kolokvij |
45 |
0 |
Po 8 pitanja otvorenog tipa (nabrojite i opišite, definirajte i sl.). Prepisivanje je zabranjeno. Minimalno treba postići 20 bodova. |
|
|
|
2. kolokvij |
45 |
0 |
Po 8 pitanja otvorenog tipa (nabrojite i opišite, definirajte i sl.). Prepisivanje je zabranjeno. Minimalno treba postići 20 bodova. |
|
|
|
Esej |
2 |
0 |
Temu studenti dobivaju na nastavnom satu, neposredno prije početka pisanja eseja; tema je vezana uz sadržaje koje su im objavljeni na početku nastave u semestru. Boduje se poznavanje teorijskih sadržaja i kritičko promišljanje zadane teme, tj. analiza pozitivnih i negativnih aspekata određenih pojava i procesa u komuniciranju u organizaciji, kao i prikaz vlastitih iskustava i promišljanja. |
|
|
|
Dodatno: referati, on-line aktivnosti |
0 |
|
Student piše referat na temu koju je sam odabrao (upute se nalaze u sustavu Moodle). Studenti obavljaju različite on-line aktivnosti vezane uz Web 2.0 alate. |
|
|
|