Multimedia Systems
Katedra za razvoj informacijskih sustava
Nastavnik | Oblik nastave | Tjedana | Sati tjedno | Grupa |
---|---|---|---|---|
Kliček Božidar | Online aktivnosti ePITUP | 2 | 5 | 1 |
Predavanje | 1 | 5 | 1 | |
Plantak Vukovac Dijana | Laboratorijske vježbe | 1 | 5 | 1 |
Online aktivnosti ePITUP | 2 | 5 | 1 |
Cilj kolegija:
Upoznati principe multimedije, način kreiranja i obrade medija, tehnologije i standarde, način na koji se pojedini mediji povezuju u cjelovitu aplikaciju željenih svojstava u primjeni, upoznati metode, tehnike i alate pomoću kojih se razvijaju multimedijske aplikacije, te steći teorijsku i praktičnu kompetenciju za primjenu istih.
Cilj vježbi:
Cilj vježbi je upoznati studente s problemima praktične primjene uređaja i programskih alata
namijenjenih multimediji, steći temeljnu kompetenciju za izradu, pohranu i obradu medija, te razvoj i upravljanje projektima primjene. Naročiti se naglasak daje na tehnike i programske alate, koji pojedine medije povezuju u jednu cjelinu, odnosno aplikaciju. Kroz vježbe studenti stječu znanja i vještine koje im omogućuju realizaciju vlastitog projekta primjene multimedije izradom multimedijske aplikacije, koji je jedan od uvjeta potrebnih za stjecanje ocjene.
NAČIN RADA:
Sve aktivnosti studenata bit će praćene i vrednovane, te će doprinositi ukupnom uspjehu na kolegiju "Multimedijski sustavi". Krajnji cilj je da svaki student kontinuiranim radom tijekom semestra prikupi što više bodova koji utječu na konačnu ocjenu iz kolegija na usmenom dijelu ispita. Bodovi se stječu kroz nastavne aktivnosti predavanja, vježbi, seminara, aktivnosti e-učenja te predaje projekta.
Stečeni bodovi vrijede samo za ispitne rokove u siječnju i veljači. Na ostalim ispitnim rokovima student je obvezan izaći na usmeni ispit.
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Prisustvovanje nastavi | 15 |
Aktivnost na nastavi i Moodlu | 6 |
Zadaće na laboratorijskim vježbama | 16 |
Prezentiranje teme seminara | 4 |
Kolokviji | 24 |
Projekt | 35 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Studenti koji ne ostvare minimalno 50% bodova na kolokvijima (oba kolokvija zajedno) i/ili ne ostvare minimalo 50 bodova kroz kontinuirano praćenje, obavezni su pristupiti usmenom dijelu ispita. (Pismeni ispit se ne održava).
Student koji nije zadovoljan ocjenom stečenom temeljem prikupljenih bodova, također pristupa usmenom dijelu ispita.
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. kolokvij | + | 100.0 | 30 | + | |||||||||||||||||||
2. kolokvij | + | 100.0 | 30 | + | |||||||||||||||||||
Projekt | + | + | 30 | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Prisustvovanje na predavanjima | 5 | 2 | Na predavanjima se do 6 puta nasumično obavlja provjera prisustvovanja. Dozvoljena su 2 izostanka. | 3 izostanka | Dodatni referat. Javiti se asistentici nakon objave evidencije prisustvovanja, najkasnije do kraja 14. tjedna semestra. | Zadnji dan 16. tjedna semestra |
Prisustvovanje na laboratorijskim vježbama | 5 | 3 | Na svim laboratorijskim vježbama provjerava se prisustvovanje. Dozvoljena su 2 izostanka s lab vježbi koje nije potrebno opravdavati. | 3 izostanaka | Nema nadoknade prisustvovanja. Za 3 izostanka potrebno je priložiti liječničku potvrdu. | Zadnji dan 16. tjedna semestra |
Prisutvovanje na seminarima | 5 | 2 | Na svim seminarima provjerava se prisustvo. Moguće je izostati s jednog bloka seminara od ukupno tri. | 2 izostanl | ||
Aktivnost na nastavi i Moodlu | 6 | 5 | Studenti mogu sudjelovati u diskusijama na seminarima, sudjelovati na forumima ili rješavati samoprovjere itd. | Na različitim aktivnostima potrebno je prikupiti najmanje 3 boda. | Zadnji dan 15. tjedna semestra | |
Zadaće na laboratorijskim vježbama | 16 | 10 | Student treba samostalno riješiti zadatak tijekom laboratorijskih vježbi (ili nadoknaditi kod kuće) i postaviti na web unutar zadanog roka. Rješenja zadaća provjeravaju se tijekom laboratorijskih vježbi, a nadoknade preko sustava za e-učenje. | Predati sve zadaće koje nisu odrađene ili ponoviti zadaće za koje nisu dobiveni bodovi. | Zadnji dan 14. tjedna semestra | |
1. kolokvij | 12 | Rješavanje zadataka uz dodatak teoretskih pitanja otvorenog tipa i pitanja koja ispituju razumijevanje (klasičan ispit).
Prepisivanje je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost. |
||||
2. kolokvij | 12 | Rješavanje zadataka uz dodatak teoretskih pitanja otvorenog tipa i pitanja koja ispituju razumijevanje (klasičan ispit). Ili pitanja tipa odaberi jedan između ponuđenih odgovora, odaberi više između ponuđenih odgovora i sl. na Moodle-u.
Prepisivanje je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost. |
||||
Prezentacija teme seminara | 4 | 2 | Redovni i izv. studenti obuhvaćeni kontinuiranim praćenjem u timu prezentiraju jednu od tema seminara objavljenih na ELF-u. Nije potrebno izrađivati seminarski rad. | |||
Projekt | 40 | 3 | Samostalni ili timski projekt čiju temu student treba prijaviti najkasnije do kraja 6. tjedna semestra. Student treba izraditi, dokumentirati i obraniti projekt. Projekt se brani u posebno objavljenim terminima u siječnju (kontinuirano praaćenje) ili za vrijeme ispitnog roka, o čemu će studenti biti obavješteni putem Moodla. |
1. Predavanja
2. Vježbe
3. Seminari
4. Aktivnost na nastavi i Moodlu
5. Multimedijski projekt
Cilj kolegija:
Upoznati principe multimedije, način kreiranja i obrade medija, tehnologije i standarde, način na koji se pojedini mediji povezuju u cjelovitu aplikaciju željenih svojstava u primjeni, upoznati metode, tehnike i alate pomoću kojih se razvijaju multimedijske aplikacije, te steći teorijsku i praktičnu kompetenciju za primjenu istih.
Cilj vježbi:
Cilj vježbi je upoznati studente s problemima praktične primjene uređaja i programskih alata
namijenjenih multimediji, steći temeljnu kompetenciju za izradu, pohranu i obradu medija, te razvoj i upravljanje projektima primjene. Naročiti se naglasak daje na tehnike i programske alate, koji pojedine medije povezuju u jednu cjelinu, odnosno aplikaciju. Kroz vježbe studenti stječu znanja i vještine koje im omogućuju realizaciju vlastitog projekta primjene multimedije izradom multimedijske aplikacije, koji je jedan od uvjeta potrebnih za stjecanje ocjene.
NAČIN RADA:
Za izvanredne studente na raspolaganju su dva modela rada: Model A i Model B
Model A - za izvanredne studente koji žele ostvariti ocjenu kroz kontinuirano praćenje vrijede ista pravila i uvjeti kontinuiranog praćenja kao i za redovne studente (vidi uvjete praćenja za redovne studente).
Model B - za izvanredne studente koji zbog poslovnih obveza ne mogu steći ocjenu kroz kontinuirano praćenje vrijede pravila definirana u nastavku.
Student se unutar prva tri tjedna nastave mora javiti predmetnom nastavniku i na ELF-u odabrati model praćenja.
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Aktivnosti na ELF-u | 10 |
Projekt | 40 |
Usmeni ispit | 50 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
PREDUVJET ZA IZLAZAK NA ISPIT
student prijavljuje temu multimedijskog projekta na forumu kolegija najkasnije 10 dana prije ispitnog roka.
projektni zadatak predaje se kao multimedijska aplikacija u digitalnom obliku (CD/DVD/URL) i analognom obliku (projektna dokumentacija oblikovana prema predlošku na Moodlu).
USMENI ISPIT
Ispitu smiju pristupiti studenti koji su predali projekt na Moodle. Na usmenom ispitu brani se projekt te odgovara na pitanja iz teorije prezentirane na predavanjima i vježbama.