Program | Obavezan |
---|---|
Baze podataka i baze znanja BPBZ | Ne |
Informatika u obrazovanju IO | Ne |
Informacijsko i programsko inženjerstvo IPI | Ne |
Organizacija poslovnih sustava OPS | Ne |
Organizational Theory
Katedra za organizaciju
OU
Nastavnik | Oblik nastave | Tjedana | Sati tjedno | Grupa |
---|---|---|---|---|
Fabac Robert | Predavanje | 15 | 2 | 1 |
Seminar | 1 | 1 | 1 | |
Žajdela Hrustek Nikolina | Seminar | 14 | 1 | 1 |
Model praćenja rada redovnih studenata.
Ostvarenje prava na potpis i prava na upis ocjene, te specificiranje dodatnih uvjeta pored samih bodova, objašnjeno je u dijelu nakon izloženih tablica praćenja rada.
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Prisutnost na nastavi | 6 |
Aktivnost na nastavi | 5 |
Seminarski rad (tekst) | 7 |
Prezentacija seminarskog rada | 10 |
Projektni zadatak | 12 |
Kolokviji | 60 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Uvjeti iz tablice s elementima praćenja, u nastavku, odnose se na uvjete koje treba zadovoljiti da bi se ostvarilo pravo na potpis.
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. kolokvij | + | 100.0 | 45 | + | |||||||||||||||||||
2. kolokvij | + | 20.0 | 80.0 | 45 | + | ||||||||||||||||||
Projekt | + | 120 |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Prisustvo na predavanjima | 3 | 0 | Na predavanjima se 6-7 puta nasumično obavlja provjera prisustvovanja. Dozvoljena su 3 izostanka. | 4 izostanka | Dodatni seminarski rad ili slični zadatak. Javiti se nastavniku nakon objave evidencije prisustvovanja, najkasnije do kraja prvog tjedna 3. međuispitnog razdoblja. | Zadnji dan 3. međuispitnog razdoblja |
Prisustvovanje na seminarskoj nastavi | 3 | 0 | Na seminarima provjerava se prisustvovanje nasumično 10 puta u semestru. Dozvoljena su 3 izostanka. | 4 izostanka | Dodatni seminarski rad ili slični zadatak. Javiti se nastavniku nakon objave evidencije prisustvovanja, najkasnije do kraja prvog tjedna 3. međuispitnog razdoblja. | Zadnji dan 3. međuispitnog razdoblja |
Aktivnost na predavanjima i seminarskoj nastavi | 5 | 0 | Studenti mogu sudjelovati u diskusijama na predavanjima ili rješavati probleme ili kratke provjere razumijevanja obrađenog gradiva (aktivno prisustvovanje). | |||
Projektni zadatak | 12 | 4 | Studenti sudjeluju u strateškom scenariju sukoba dvije organizacije. Rade Projekt u grupama, upravljajući svojim resursima u ograničenom vremenu, uz limitirana novčana sredstva. Raščlamba igre (izvorno GE&McKinsey) slijedi nakon završetka. | Manje od 5 bodova | Dodatni zadatak. | Zadnji dan 3. međuispitnog razdoblja |
Seminarski rad i prezentacija | 17 | 5 | Ukupno jedan seminarski rad (ili tzv. mini-projekt) i prezentacija istog na seminarskoj nastavi zajedno nose 17 bodova (seminar 7 a prezentacija 10). Studenti izabiru temu seminara iz ponuđenog skupa. Svaki student treba obraditi zadanu temu te napisati seminarski rad (prema pravilniku o pisanju seminarskih i diplomskih radova FOI) veličine 10-15 stranica sadržaja uz obaveznu obradu primjera (domaća i/ili strana praksa). Pismeni dio seminara i prezentaciju u PowerPoint-u treba postaviti na Web unutar zadanog roka te prezentirati seminar u dogovorenom terminu. Korištenje tuđeg rješenja (plagijat) je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost). Student koji nije spreman predati ili izložiti seminarski rad gubi dio bodova zbog kašnjenja. | Manje od 5 bodova | Dodatni zadatak. | Zadnji dan 3. međuispitnog razdoblja |
1. kolokvij | 30 | 5 | Deset (10) pitanja: pretežno tipa kratkih eseja ; rjeđe tipa- odaberi jedan/više između ponuđenih odgovora, dopuni pojam koji nedostaje, i sl.; a moguće i- rješavanje zadatka. Svako pitanje nosi po 3 boda.
Prepisivanje je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost. |
Nadoknada nije predviđena. | ||
2. kolokvij | 30 | Deset (10) pitanja: pretežno tipa kratkih eseja ; rjeđe tipa- odaberi jedan/više između ponuđenih odgovora, dopuni pojam koji nedostaje, i sl.; a moguće i- rješavanje zadatka. Svako pitanje nosi po 3 boda.
Prepisivanje je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost. |
Nadoknada nije predviđena. |
UVJETI ZA POTPIS I UVJETI ZA UPIS OCJENE TEMELJEM KONTINUIRANOG PRAĆENJA:
1. U VEZI PRAVA NA POTPIS- potrebno je ispuniti uvjete po svakom retku tablice s opisom elemenata praćenja, a kako je to navedeno u trećem stupcu Tablice
2. Uvjeti za pozitivnu ocjenu u sustavu kontinuiranog praćenja:
a. Potreban broj bodova sukladno vrednovanju iz tablice bodovne skale.
b. Svi uvjeti u vezi prava na potpis
c. Iz redovnih kolokvija ostvarenje:
Minimalno 27 bodova od ukupno mogućih 60 bodova, te pri tome
Iznimno samo jedan kolokvij s manje od 15 bodova, ali ne s manje od 12 bodova.
Drugom kolokviju smije pristupiti student koji je pisao prvi kolokvij, samo onda ako je ostvario 12 bodova ili više.
Model praćenja rada izvanrednih studenata.
Izvanredni studenti obavezni su javiti se profesoru nositelju kolegija u prvim tjednima nakon što su upisali kolegij.
Uvjeti polaganja ispita putem kolokvija, za izvanredne studente izloženi su u nastavku.
Napomena: Kolokviji se pišu u isto vrijeme kada ih pišu i redovni studenti. Iznimno jedan od dva kolokvija izvanredni student može pisati u vrijeme konzultacija.
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Prisutnost na nastavi | 6 |
Seminarski rad (tekst) | 7 |
Prezentacija seminarskog rada | 10 |
Projektni zadatak | 12 |
Kolokviji | 60 |
ZBROJ | 95 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Uvjeti iz tablice s elementima praćenja, u nastavku, odnose se na uvjete koje treba zadovoljiti da bi se ostvarilo pravo na potpis.
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. kolokvij | + | 100.0 | 45 | + | |||||||||||||||||||
2. kolokvij | + | 20.0 | 80.0 | 45 | + | ||||||||||||||||||
Projekt | + | 120 |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Prisustvo na predavanjima | 3 | 0 | Student mora barem dva puta doći na predavanja, u terminima koje izabere; javiti se profesoru radi evidencije i odslušati ukupno 4 sata predavanja. | Nadoknada nije predviđena. | Zadnji dan 3. međuispitnog razdoblja | |
Prisustvovanje na seminarskoj nastavi | 3 | 0 | Student mora barem dva puta doći na seminarsku nastavu, ali ne u istom tjednu, tako da na rasporedu budu različite teme. | Nadoknada nije predviđena. | Zadnji dan 3. međuispitnog razdoblja | |
Projektni zadatak | 12 | 4 | Studenti sudjeluju u strateškom scenariju sukoba dvije organizacije. Rade Projekt u grupama, upravljajući svojim resursima u ograničenom vremenu, uz limitirana novčana sredstva. Raščlamba igre (izvorno GE&McKinsey) slijedi nakon završetka. | Nadoknada nije predviđena. | Zadnji dan 3. međuispitnog razdoblja | |
Seminarski rad i prezentacija | 17 | 5 | Ukupno jedan seminarski rad (ili tzv. mini-projekt) i prezentacija istog na seminarskoj nastavi zajedno nose 17 bodova (seminar 7 a prezentacija 10). Studenti izabiru temu seminara iz ponuđenog skupa. Svaki student treba obraditi zadanu temu te napisati seminarski rad (prema pravilniku o pisanju seminarskih i diplomskih radova FOI) veličine 10-15 stranica sadržaja uz obaveznu obradu primjera (domaća i/ili strana praksa). Pismeni dio seminara i prezentaciju u PowerPoint-u treba postaviti na Web unutar zadanog roka te prezentirati seminar u dogovorenom terminu. Korištenje tuđeg rješenja (plagijat) je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost). Student koji nije spreman predati ili izložiti seminarski rad gubi dio bodova zbog kašnjenja. | Manje od 5 bodova | Dodatni zadatak. | Zadnji dan 3. međuispitnog razdoblja |
1. kolokvij | 30 | 5 | Deset (10) pitanja: pretežno tipa kratkih eseja ; rjeđe tipa- odaberi jedan/više između ponuđenih odgovora, dopuni pojam koji nedostaje, i sl.; a moguće i- rješavanje zadatka. Svako pitanje nosi po 3 boda.
Prepisivanje je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost. |
Nadoknada nije predviđena. | ||
2. kolokvij | 30 | Deset (10) pitanja: pretežno tipa kratkih eseja ; rjeđe tipa- odaberi jedan/više između ponuđenih odgovora, dopuni pojam koji nedostaje, i sl.; a moguće i- rješavanje zadatka. Svako pitanje nosi po 3 boda.
Prepisivanje je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost. |
Nadoknada nije predviđena. |
UVJETI ZA UPIS OCJENE TEMELJEM KONTINUIRANOG PRAĆENJA:
Uvjeti za pozitivnu ocjenu u sustavu kontinuiranog praćenja:
a. Potreban broj bodova sukladno vrednovanju iz tablice bodovne skale.
b. Svi uvjeti u vezi prava na potpis
c. Iz redovnih kolokvija ostvarenje:
Minimalno 27 bodova od ukupno mogućih 60 bodova, te pri tome- iznimno samo jedan kolokvij s manje od 15 bodova, ali ne s manje od 12 bodova.
Drugom kolokviju smije pristupiti student koji je pisao prvi kolokvij, samo onda ako je ostvario 12 bodova ili više.
Nadalje:
Unutar termina dolaska na seminarsku nastavu, student treba i sam održati prezentaciju svojeg rada, oko čega se dogovara ranije sa profesorom ili asistentom.
Student mora napisati vlastiti seminarski rad, i poslati ga na ocjenu najkasnije u tjednu kada ima prezentaciju. Zbroj bodova ostvarenih pisanim seminarskim radom i prezentacijom mora biti najmanje 6 (od mogućih 17).
Student mora sudjelovati u izradi Projekta
Radi ostvarenja dodatnih bodova, koje redovni studenti realiziraju aktivnošću na nastavi, izvanredni student može izabrati dodatni zadatak, oko čega se dogovara s profesorom ili asistentom, te rješenje zadatka poslati mailom. Materijali se otpremaju u mapu "Radovi izvanrednih studenata".
Intervali za pripadne ocjene, obzirom na ostvarene bodove, mijenjaju se kod izvanrednih studenata, uslijed izostanka bodova kojima se nagrađuju dolasci