Program | Obavezan |
---|---|
Baze podataka i baze znanja BPBZ | Ne |
Informatika u obrazovanju IO | Da |
Informacijsko i programsko inženjerstvo IPI | Ne |
Organizacija poslovnih sustava OPS | Ne |
Applied Research Methods in the Social Sciences
Katedra za strane jezike i općeobrazovne discipline
OP
Nastavnik | Oblik nastave | Tjedana | Sati tjedno | Grupa |
---|---|---|---|---|
Jovanović Magdalena | Seminar | 15 | 2 | 1 |
Šimić Diana | Predavanje | 15 | 2 | 1 |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Prisustvovanje nastavi | 5 |
Aktivnost na nastavi i on-line | 5 |
Domaće zadaće (seminari) | 30 |
Kolokviji | 60 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kolokvij 1 | + | 100.0 | 0.0 | 0.0 | 60 | + | |||||||||||||||||
Kolokvij 2 | + | 20.0 | 80.0 | 0.0 | 60 | + | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Prisustvovanje nastavi | 5 | 3 | Na predavanjima i seminarima se 10 puta nasumično obavlja provjera prisustvovanja. Dozvoljena su 4 izostanka. | |||
Aktivnost na nastavi i on-line | 5 | 0 | Studenti mogu sudjelovati u diskusijama na predavanjima ili on-line, rješavati probleme ili kratke provjere razumijevanja upravo obrađenog gradiva (aktivno pristustvovanje!). | |||
Seminari, prezentacija | 30 | 15 | Studenti pišu dva seminarska rada. Pisani dio seminara i prezentaciju treba postaviti u sustav za e-učenje unutar zadanog roka te prezentirati seminar u dogovorenom terminu. | 10 | Javiti se nastavniku nakon objave podataka o praćenju rada, najkasnije do kraja prvog tjedna 3. međuispitnog razdoblja. | Zadnji dan 3. međuispitnog razdoblja |
Kolokvij 1 | 30 | Pisani test s pitanjima otvorenog tipa i s ponuđenim odgovorima koja ispituju razumijevanje. | ||||
Kolokvij 2 | 30 | Pisani test s pitanjima otvorenog tipa i s ponuđenim odgovorima koja ispituju razumijevanje. |
Kontinuirano praćenje obuhvaća prisustvo i aktivnost na nastavi, dva pisana kolokvija, od kojih drugi obuhvaća i usmenu provjeru znanja, pisanje i prezentiranje dva seminarska rada. Studenti koji ne steknu uvjete za prolaznu ocjenu u okviru kontinuiranog praćenja polažu pisani i usmeni ispit. Pisani ispit provodi se na redovnim i izvanrednim ispitnim rokovima. Ispitno gradivo je obuhvaćeno obveznom ispitnom literaturom, te materijalima i prezentacijama dostupnim na sustavu za e-učenje Moodle. Na usmeni ispit izlaze studenti koji su dobili pozitivnu ocjenu na pisanom dijelu ispita (minimalno 30 od ukupno 60 bodova). Na usmenom se ispitu formira konačna ocjena na ispitu prema bodovima ostvarenim kroz seminarske radove i bodove s pisanog i usmenog ispita prema skali za ocjenjivanje.
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Prisustvovanje nastavi | 1 |
Aktivnost na nastavi i on-line | 9 |
Domaće zadaće (seminari) | 30 |
Kolokviji | 60 |
ZBROJ | 100 |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Domaće zadaće (seminari) | 30 |
ZBROJ | 30 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Izvanredni studenti mogu birati između dva modela praćenja. Model A se odnosi na sudjelovanje u nastavi na isti način kao redovni studenti. Model B uključuje izradu seminarskih radova tijekom semestra i polaganje pisanog i usmenog ispita u redovitim i izvanrednim ispitnim rokovima.
Izvanredni studenti moraju se javiti predmetnom nastavniku unutar prva dva tjedna nastave i dogovoriti način praćenja. Izvanredni studenti koji se opredijele za Model A ne mogu naknadno promijeniti model praćenja, tj. imaju obavezu pohađati nastavu.
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kolokvij 1 | + | 100.0 | 0.0 | 0.0 | 60 | + | |||||||||||||||||
Kolokvij 2 | + | 20.0 | 80.0 | 0.0 | 60 | + | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Prisustvovanje nastavi | 1 | 1 | Studenti moraju prezentirati svoje seminarske zadaće – tj. prisustvovati na dva seminara u dogovoru s nastavnikom ili u terminu konzultacija | 2 neodržane prezentacije | Održavanje prezentacije seminara u vrijeme konzultacija po dogovoru s nastavnikom | Zadnji dan 3. međuispitnog razdoblja |
Aktivnost na nastavi i on-line | 9 | 0 | Studenti mogu sudjelovati u diskusijama na predavanjima ili on-line, rješavati probleme ili kratke provjere razumijevanja upravo obrađenog gradiva (aktivno pristustvovanje!). | |||
Seminari, prezentacija | 30 | 15 | Studenti pišu dva seminarska rada. Pisani dio seminara i prezentaciju treba postaviti u sustav za e-učenje unutar zadanog roka te prezentirati seminar u dogovorenom terminu. | 10 | Javiti se nastavniku nakon objave podataka o praćenju rada, najkasnije do kraja prvog tjedna 3. međuispitnog razdoblja. | Zadnji dan 3. međuispitnog razdoblja |
Kolokvij 1 | 30 | Pisani test s pitanjima otvorenog tipa i s ponuđenim odgovorima koja ispituju razumijevanje. | ||||
Kolokvij 2 | 30 | Pisani test s pitanjima otvorenog tipa i s ponuđenim odgovorima koja ispituju razumijevanje. |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Seminari, prezentacije | 30 | 15 | Studenti pišu dva seminarska rada. Pisani dio seminara i prezentaciju treba postaviti u sustav za e-učenje unutar zadanog roka te prezentirati seminar u dogovorenom terminu. | 15 | Studenti su dužni napisati dva seminarska rada. | Tjedan dana prije izlaska na pisani ispit |
Model A obuhvaća prisustvo i aktivnost na nastavi, dva pisana kolokvija, od kojih drugi obuhvaća i usmenu provjeru znanja, pisanje i prezentiranje dva seminarska rada. Studenti koji ne steknu uvjete za prolaznu ocjenu u okviru kontinuiranog praćenja, kao i oni koji su izabrali Model B, polažu pisani i usmeni ispit. Pisani ispit provodi se na redovnim i izvanrednim ispitnim rokovima. Ispitno gradivo je obuhvaćeno obveznom ispitnom literaturom, te materijalima i prezentacijama dostupnim na sustavu za e-učenje Moodle. Na usmeni ispit izlaze studenti koji su dobili pozitivnu ocjenu na pisanom dijelu ispita (minimalno 30 od ukupno 60 bodova). Na usmenom se ispitu formira konačna ocjena na ispitu prema bodovima ostvarenim kroz seminarske radove i bodove s pisanog i usmenog ispita prema skali za ocjenjivanje.