Program | Obavezan |
---|---|
Baze podataka i baze znanja BPBZ | Ne |
Informatika u obrazovanju IO | Ne |
Informacijsko i programsko inženjerstvo IPI | Ne |
Organizacija poslovnih sustava OPS | Ne |
Computer-Mediated Communication
Katedra za organizaciju
UP
Nastavnik | Oblik nastave | Tjedana | Sati tjedno | Grupa |
---|---|---|---|---|
Bosilj Neven | Predavanje | 1 | 1 | 1 |
Bubaš Goran | Predavanje | 10 | 1 | 1 |
Čižmešija Antonela | Laboratorijske vježbe | 11 | 1 | 5 |
Konecki Mario | Laboratorijske vježbe | 2 | 1 | 5 |
Predavanje | 1 | 1 | 1 | |
Plantak Vukovac Dijana | Laboratorijske vježbe | 3 | 1 | 5 |
Predavanje | 2 | 1 | 1 |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Predavanje – prisustvovanje nastavi | 1 |
Seminar – prisustvovanje nastavi | 1 |
Projekt i prezentacija projekta | 10 |
Rad s web 2.0 alatima | 10 |
Kolokvij 1 i 2 | 70 |
Aktivnost na nastavi i vođenje online dnevnika | 5 |
Dodatno: referati, istraživanja | 3 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kolokvij 1 | + | 70.0 | 30.0 | 45 | + | ||||||||||||||||||
Kolokvij 2 | + | 30.0 | 50.0 | 20.0 | 60 | + | |||||||||||||||||
Projekt | + | 20.0 |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Prisustvovanje na predavanjima | 1 | 0 | Na svakom predavanju provjerava se prisustvovanje na osnovu lista s potpisima studenata. Redovito se provodi kontrola prisutnih na predavanju.
Struktura bodova: 0-4 izostanaka = 1 bod |
7 izostanaka | Studenti s više od 7 izostanaka gube mogućnost upisa ocjene na temelju kontinuiranog praćenja. Dodatni referat ili online aktivnost. Javiti se nastavniku nakon objave evidencije prisustvovanja. | Prije izlaska na usmeni ispit. |
Prisustvovanje na seminarima | 1 | 0 | Na svim seminarima provjerava se prisustvovanje na osnovu lista s potpisima studenata. Redovito se provodi kontrola prisutnih na seminaru.
Struktura bodova: 0-2 izostanaka = 1 bod |
3 izostanka | Studenti s više od 3 izostanka gube mogućnost upisa ocjene na temelju kontinuiranog praćenja. Dodatni referat ili online aktivnost. Javiti se nastavniku nakon objave evidencije prisustvovanja. | Prije izlaska na usmeni ispit. |
Aktivnost na nastavi (seminarima i predavanjima) i vođenje online dnevnika | 5 | 1 | Studenti mogu sudjelovati u diskusijama na seminarima, aktivno sudjelovati u radu u paru ili malim grupama/timovima te biti aktivni u vježbama u računalnoj učionici, kao i prilikom izrade on-line sadržaja. Posebna aktivnost u diskusijama na predavanju također se boduje. Boduje se i vođenje online dnevnika (proširivanje nastavnih sadržaja) vezanog uz teme na nastavi. | On-line dnevnik treba biti redovito vođen i kompletiran sa predviđenim online aktivnostima do zadnjeg tjedna 3. međuispitnog razdoblja. | ||
Projekt i prezentacija projekta | 10 | 5 | Student izrađuje projekt u obliku bloga i uz uporabu različitih web 2.0 alata u kojem obrađuje neku teorijsku temu koja je odabrana u dogovoru s predmetnim nastavnikom. Svaki student izvodi svoju prezentaciju projekta prema uputama u sustavu Moodle. | Ukoliko projekt nije izrađen i prezentacija nije održana | Studenti su obvezni izraditi projekt i održati prezentaciju do kraja trećeg međuispitnog razdoblja. | Posljednji tjedan 3. međuispitnog razdoblja; zbog kašnjenja s izvođenjem u odnosu na dogovoreni termin moguće je smanjenje broja bodova za 1-3 boda. |
Rad s web 2.0 alatima | 10 | 5 | Studenti se tijekom vježbi na računalima upoznaju s različitim web 2.0 alatima u kojima izrađuju online sadržaje u obliku mentalnih mapa, blok dijagrama toka, tagiranih videozapisa itd. Na tako izrađene sadržaje postavljaju poveznice u svoj online dnevnik. | Izrada materijala u web 2.0 alatima je obvezna. | Materijali u predviđenim web 2.0 alatima trebaju biti izrađeni prije drugog kolokvija (usmenog ispita). | |
1. kolokvij | 30 | 15 | Provjera znanja provodi se u obliku testa sa pitanjima otvorenog tipa (10 pitanja x 3 boda po pitanju). Literatura je u obliku tečaja za e-učenje. | |||
2. kolokvij | 40 | 20 | Drugi kolokvij odvija se u obliku usmenog ispita na temelju literature koja je u elektroničkom obliku dostupna u sustavu Moodle i na webu. | |||
Dodatne aktivnosti studenata u obliku referata, istraživanja, izrade sadržaja u web 2.0 alatima i sl. | 3 | 0 | Temu za referat, istraživanje ili online aktivnost s web 2.0 alatima studenti dogovaraju s predmetnim nastavnikom. |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Predavanje – prisustvovanje nastavi | 1 |
Seminar – prisustvovanje nastavi | 1 |
Projekt i prezentacija projekta | 10 |
Rad s web 2.0 alatima | 10 |
Kolokvij 1 i 2 | 70 |
Aktivnost na nastavi i vođenje online dnevnika | 5 |
Dodatno: referati, istraživanja | 3 |
ZBROJ | 100 |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Seminari kojima student dokazuje kompetencije iz odabranih područja | 25 |
Kolokviji (30x40) ili pismeni ispit | 70 |
Redoviti dolasci na konzultacije | 5 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kolokvij 1 | + | 70.0 | 30.0 | 45 | + | ||||||||||||||||||
Kolokvij 2 | + | 30.0 | 50.0 | 20.0 | 60 | + | |||||||||||||||||
Projekt | + | 20.0 |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Seminari kojima student dokazuje kompetencije iz odabranih područja | 25 | 10 | Na prvim konzultacijama na početku semestra studenti dogovaraju teme za seminarske radove i rokove za njihovu predaju. | 10 bodova | Seminarski radovi iz 3 teme (10+10+5 bodova) prema uputi u sustavu Moodle. | Prije izlaska na usmeni ispit. |
1. kolokvij | 30 | 15 | 25-30 pitanja zatvorenog tipa ili test s pitanjima otvorenog tipa i usmeno ispitivanje (nabrojite i opišite, definirajte i sl.). | 15 | Umjesto kolokvija moguće je pristupiti ispitu u redovitim ispitnim rokovima. | |
2. kolokvij | 40 | 20 | Test s pitanjima otvorenog tipa i usmeni ispit (nabrojite i opišite, definirajte i sl). | 20 | Umjesto kolokvija moguće je pristupiti ispitu u redovitim ispitnim rokovima. | |
Redoviti dolasci na konzultacije | 5 | 1 | 1 | Izvanredni studenti obvezni su doći na konzultacije na početku semestra, kao i u još jednom prethodno dogovorenom terminu sredinom i na kraju semestra. |