Program | Obavezan |
---|---|
Baze podataka i baze znanja BPBZ | Ne |
Informatika u obrazovanju IO | Ne |
Informacijsko i programsko inženjerstvo IPI | Da |
Organizacija poslovnih sustava OPS | Da |
Strategic Planning of Information Systems Development
Katedra za razvoj informacijskih sustava
SP
Nastavnik | Oblik nastave | Tjedana | Sati tjedno | Grupa |
---|---|---|---|---|
Švogor Ivan | Seminar | 5 | 2 | 2 |
Tomičić-Pupek Katarina | Predavanje | 10 | 2 | 1 |
Seminar | 10 | 2 | 2 | |
Vrček Neven | Predavanje | 5 | 2 | 1 |
Prati se dolazak na nastavu, pri čemu su dozvoljena maksimalno 3 izostanka s predavanja i 3 sa seminara.
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Aktivnost na nastavi | 15 |
Eseji na zadane teme | 60 |
Provjera teoretskog znanja | 25 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Napomene:
Pravo na potpis se ostvaruje:
Pravo na pristup provjeri teoretskog znanja se ostvaruje:
Pravo na upis ocjene se ostvaruje:
Student koji su prikupi manje od 38 bodova prije provjere teoretskog znanja, ispit polaže u redovnom roku, pod uvjetom da ima potpis, da je nadoknadom ostvario minimalni broj bodova na svakom eseju i minimalan broj bodova iz aktivnosti na nastavi.
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Esej 1 | + | 30.0 | |||||||||||||||||||||
Esej 2 | + | 30.0 | |||||||||||||||||||||
Esej 3 | + | 40.0 | |||||||||||||||||||||
Provjera teoretskog znanja | + | + | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Prisustvovanje na predavanjima i seminarima | Na predavanjima i seminarima se nasumično obavlja provjera prisustvovanja. Dozvoljena su 3 izostanka s predavanja i 3 izostanka sa seminara. | 5 | Dodatni referat. Javiti se nastavniku nakon objave evidencije prisustvovanja, najkasnije u 16. tjednu nastave. | Prema dogovoru s nastavnikom. | ||
Aktivnost na seminarima | 15 | 8 | Studenti moraju skupiti minimalno 8 bodova iz prezentacije. Izlaganje mora biti popraćeno materijalima u Powerpoint-u. Svako se uspjelo izlaganje boduje sa do 5 bodova. Zbog vremenskih ograničenja moguća su najviše tri izlaganja, tematski povezana s tri zadaće. | manje od 8 | Dodatni referat. Javiti se nastavniku nakon objave bodova, najkasnije u 16. tjednu nastave. | Prema dogovoru s nastavnikom. |
Esej 1 | 20 | 10 | Esej se predaje u zadanom roku pohranjivanjem u sustav za e-učenje. Tema eseja će biti zadana od predmetnih nastavnika. Ocjenjuje se kvaliteta rješenja te preglednost teksta i grafičkih prikaza.)
Korištenje tuđeg rješenja (plagijat) je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost). Tema eseja će biti zadana od predmetnih nastavnika. |
manje od 10 | Ispraviti zadaću za koju nisu dobiveni minimalni bodovi prema uputama nastavnika.
U sklopu kontinuiranog praćenja: prije razdoblja za predaju druge zadaće (11. tjedan). Rad se tretira kao zakašnjela predaja zadaće i boduje sa maksimalno 70% mogućih bodova predviđenih za zadaću. Kod pristupanja redovnom ispitnom roku: Tri radna dana prije redovnog ispitnog roka kojem student želi pristupiti. |
|
Esej 2 | 20 | 10 | Esej se predaje u zadanom roku pohranjivanjem u sustav za e-učenje. Tema eseja će biti zadana od predmetnih nastavnika. Ocjenjuje se kvaliteta rješenja te preglednost teksta i grafičkih prikaza.)
Korištenje tuđeg rješenja (plagijat) je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost). Tema eseja će biti zadana od predmetnih nastavnika. |
manje od 10 | Ispraviti zadaću za koju nisu dobiveni minimalni bodovi prema uputama nastavnika. Rad se tretira kao zakašnjela predaja zadaće i boduje sa maksimalno 70% mogućih bodova predviđenih za zadaću.
U sklopu kontinuiranog praćenja: prije razdoblja za predaju druge zadaće (16. tjedan). Rad se tretira kao zakašnjela predaja zadaće i boduje sa maksimalno 70% mogućih bodova predviđenih za zadaću. Kod pristupanja redovnom ispitnom roku: Tri radna dana prije redovnog ispitnog roka kojem student želi pristupiti. |
|
Esej 3 | 20 | 10 | Esej se predaje u zadanom roku pohranjivanjem u sustav za e-učenje. Tema eseja će biti zadana od predmetnih nastavnika. Ocjenjuje se kvaliteta rješenja te preglednost teksta i grafičkih prikaza.)
Korištenje tuđeg rješenja (plagijat) je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost). Tema eseja će biti zadana od predmetnih nastavnika. |
manje od 10 | Ispraviti zadaću za koju nisu dobiveni minimalni bodovi prema uputama nastavnika.
Tri radna dana prije redovnog ispitnog roka kojem student želi pristupiti. |
|
Provjera teoretskog znanja | 25 | 12 | Provjera teoretskog znanja. | manje od 12 | Student može pristupiti provjeri teoretskog znanja u redovnom roku, pod uvjetom da ima potpis i da je nadoknadio minimalni broj bodova po kategorijama.
|
Na redovnom ispitnom roku. |
Za izvanredne studente:
Izvanredni studenti imaju na raspolaganju dva modela polaganja ispita. O odabiru modela polaganja ispita izvanredni studenti moraju izvijestiti predmetne nastavnike na konzultacijama unutar prva tri tjedna nastave.
Izvanredni studenti koji ne odaberu način praćenja do zadanog roka, moraju ponovno upisati kolegij.
Model IZV1:
Izvanredni student može odabrati isti način praćenja kao i redoviti studenti, čime prihvaća isti skup obveza (aktivnost na nastavi, eseji i provjera teoretskog znanja) i prava (mogućnost polaganja na roku za kontinuirano praćenje).
Model IZV2:
Izvanredni student je obavezan doći na barem dva termina konzultacija. Na prve konzultacije je potrebno doći u roku od 21 dan (3 tjedna) od početka nastave odabrati način polaganja ispita s predmetnim nastavnikom. Nakon dogovora, student pristupa izradi eseja. Teme eseja će biti zadane i iste kao i za redovne studente.
Tijekom izrade projekta student može doći na konzultacije, a obavezan je predati eseje u pisanom obliku na konzultacijama predmetnom nastavniku prije izlaska na ispitni rok. Bez sva tri eseja koji moraju biti provjereni od strane predmetnog nastavnika i ocijenjeni s najmanje 30 bodova te potpisani na prvoj stranici, student ne može pristupiti provjeri teoretskog znanja.
Ovaj model nema elemente praćenja rada studenta, nego samo minimalne uvjete koje je student dužan ispuniti kako bi se pripremio i pristupio provjeri teoretskog znanja na ispitu: dolazak na uvodno predavanje i barem jedne konzultacije, izrađene eseje u dogovoru s predmetnim nastavnikom i prezentirane u terminu konzultacija.
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Aktivnost na nastavi | 15 |
Eseji na zadane teme | 60 |
Provjera teoretskog znanja | 25 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Napomene:
Pravo na pristup provjeri teoretskog znanja se ostvaruje:
Pravo na upis ocjene se ostvaruje:
Student koji su prikupi manje od 38 bodova prije provjere teoretskog znanja, ispit polaže u redovnom roku, pod uvjetom da ima potpis, da je nadoknadom ostvario minimalni broj bodova na svakom eseju i minimalan broj bodova iz aktivnosti na nastavi.
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Esej 1 | + | 30.0 | |||||||||||||||||||||
Esej 2 | + | 30.0 | |||||||||||||||||||||
Esej 3 | + | 40.0 | |||||||||||||||||||||
Provjera teoretskog znanja | + | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Prisustvovanje na predavanjima i seminarima | Na predavanjima i seminarima se nasumično obavlja provjera prisustvovanja. Dozvoljena su 3 izostanka s predavanja i 3 izostanka sa seminara. | 5 | Dodatni referat. Javiti se nastavniku nakon objave evidencije prisustvovanja, najkasnije u 16. tjednu nastave. | Prema dogovoru s nastavnikom. | ||
Aktivnost na seminarima | 15 | 8 | Studenti moraju skupiti minimalno 8 bodova iz prezentacije. Izlaganje mora biti popraćeno materijalima u Powerpoint-u. Svako se uspjelo izlaganje boduje sa do 5 bodova. Zbog vremenskih ograničenja moguća su najviše tri izlaganja, tematski povezana s tri zadaće. | manje od 8 | Dodatni referat. Javiti se nastavniku nakon objave bodova, najkasnije u 16. tjednu nastave. | Prema dogovoru s nastavnikom. |
Esej 1 | 20 | 10 | Esej se predaje u zadanom roku pohranjivanjem u sustav za e-učenje. Tema eseja će biti zadana od predmetnih nastavnika. Ocjenjuje se kvaliteta rješenja te preglednost teksta i grafičkih prikaza.)
Korištenje tuđeg rješenja (plagijat) je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost). Tema eseja će biti zadana od predmetnih nastavnika. |
manje od 10 | Ispraviti zadaću za koju nisu dobiveni minimalni bodovi prema uputama nastavnika.
U sklopu kontinuiranog praćenja: prije razdoblja za predaju druge zadaće (11. tjedan). Rad se tretira kao zakašnjela predaja zadaće i boduje sa maksimalno 70% mogućih bodova predviđenih za zadaću. Kod pristupanja redovnom ispitnom roku: Tri radna dana prije redovnog ispitnog roka kojem student želi pristupiti. |
|
Esej 2 | 20 | 10 | Esej se predaje u zadanom roku pohranjivanjem u sustav za e-učenje. Tema eseja će biti zadana od predmetnih nastavnika. Ocjenjuje se kvaliteta rješenja te preglednost teksta i grafičkih prikaza.)
Korištenje tuđeg rješenja (plagijat) je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost). Tema eseja će biti zadana od predmetnih nastavnika. |
manje od 10 | Ispraviti zadaću za koju nisu dobiveni minimalni bodovi prema uputama nastavnika. Rad se tretira kao zakašnjela predaja zadaće i boduje sa maksimalno 70% mogućih bodova predviđenih za zadaću.
U sklopu kontinuiranog praćenja: prije razdoblja za predaju druge zadaće (16. tjedan). Rad se tretira kao zakašnjela predaja zadaće i boduje sa maksimalno 70% mogućih bodova predviđenih za zadaću. Kod pristupanja redovnom ispitnom roku: Tri radna dana prije redovnog ispitnog roka kojem student želi pristupiti. |
|
Esej 3 | 20 | 10 | Esej se predaje u zadanom roku pohranjivanjem u sustav za e-učenje. Tema eseja će biti zadana od predmetnih nastavnika. Ocjenjuje se kvaliteta rješenja te preglednost teksta i grafičkih prikaza.)
Korištenje tuđeg rješenja (plagijat) je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost). Tema eseja će biti zadana od predmetnih nastavnika. |
manje od 10 | Ispraviti zadaću za koju nisu dobiveni minimalni bodovi prema uputama nastavnika.
Tri radna dana prije redovnog ispitnog roka kojem student želi pristupiti. |
|
Provjera teoretskog znanja | 25 | 12 | Provjera teoretskog znanja. | manje od 12 | Student može pristupiti provjeri teoretskog znanja u redovnom roku, pod uvjetom da ima potpis i da je nadoknadio minimalni broj bodova po kategorijama.
|
Na redovnom ispitnom roku. |