Program | Obavezan |
---|---|
Baze podataka i baze znanja BPBZ | Ne |
Informatika u obrazovanju IO | Da |
Informacijsko i programsko inženjerstvo IPI | Ne |
Organizacija poslovnih sustava OPS | Ne |
Didactics 2
Katedra za strane jezike i općeobrazovne discipline
PP
Nastavnik | Oblik nastave | Tjedana | Sati tjedno | Grupa |
---|---|---|---|---|
Hajdin Goran | Predavanje | 15 | 1 | 1 |
Seminar | 8 | 1 | 1 |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Aktivnost na predavanjima | 10 |
Aktivnost na seminarima | 25 |
Seminarski rad | 15 |
Kolokviji | 50 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. kolokvij | + | 100.0 | 45 | + | |||||||||||||||||||
2. kolokvij | + | 30.0 | 70.0 | 45 | + | ||||||||||||||||||
3. kolokvij | + | 15.0 | 30.0 | 55.0 | 45 | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Prisustvovanje na seminarima | 0 | 0 | Student ima pravo izostati s 3 sata seminara. Evidencija se vodi na svakom satu. Ako student izostane više od tri puta nema pravo na potpis. | Nadoknade nema. | Zadnji termin održavanja seminarske nastave. | |
Aktivnost na predavanjima | 10 | 2 | Studenti trebaju sudjelovati u diskusijama na predavanjima, odgovarati na pitanja, rješavati probleme ili kratke provjere razumijevanja netom obrađenog gradiva (aktivno pristustvovanje). | Izlazak na ispit. | ||
Aktivnosti na seminarima | 25 | 5 | Bodovi iz aktivnosti ostvaruju se:
- održavanjem prezentacije (do 10 bodova, prezentacija traje 15 – 20 min., ukupno ima 13 tema (10 predloženih i 3 proizvoljne), studentu koji (neopravdano) ne održi prezentaciju u dogovorenom terminu za 10 bodova smanjuje se maksimalan iznos bodova koje je moguće ostvariti unutar aktivnosti iz seminara; prije održavanja prezentacije potrebno je ostvariti minimalne bodove (8) iz seminarskog rada, u protivnom student nema pravo održati prezentaciju) - Studenti koji održavaju prezentaciju mogu voditi i poticati diskusiju te pripremiti kvalitetne materijale za vođenje i poticanje diskusije (oko 25 min.), do 5 bodova. - sudjelovanjem u diskusijama na satu i na forumu (do 13 bodova) - pronalaženjem materijala za diskusije (do 13 bodova) - drugim oblicima koji su dogovoreni s nastavnikom. |
Nadoknade nema. | Predzadnji termin održavanja seminarske nastave. | |
Seminarski rad | 15 | 8 | Student odabire temu seminara, te ju prijavljuje na Moodle-u. Seminar se mora predati u dogovorenom roku. Svaka ponovna predaja seminarskog rada za 3 boda umanjuje maksimalne bodove iz seminara.
Kriteriji vrednovanja seminarskog rada: - vizualni izgled seminarskog rada (formatiranje i preglednost) - struktura rada (naslovna stranica, sažetak i ključne riječi, sadržaj, uvod, razrada, zaključak, popis izvora, dodatci) - dosljednost i točnost navođenja izvora - adekvatnost izvora (kvantitativna i kvalitativna, njihovo kombiniranje i povezivanje) - pravopis i gramatika - pokrivenost teme - primjena teorije (iznošenje vlastitih mišljenja, primjeri, povezivanje teorije i prakse…) - slijed misli (jasnoća rečenica, odvajanje u odlomke i poglavlja, povezanost materije – teorije i vlastitog doprinosa seminarskom radu) - pravovremena predaja rada. Bodovanje seminarskog rada: Seminarski rad nosi maksimalno 15 bodova. Svaki od navedenih elemenata može umanjiti bodove za: - 1 bod ako se element u radu narušio svega nekoliko puta - 2 boda ako se element u radu narušio više puta - 15 bodova za uzastopno ponavljanje elementa koji do krajnje mjere narušava seminarski rad. |
Student ima pravo naknadno predati seminarski rad u isključivo opravdanim situacijama o kojima je nastavnik obaviješten prije dogovorenog roka za predaju seminara. | Predzadnji termin održavanja seminarske nastave. | |
1. kolokvij | 15 | 8 | Kolokvij se sastoji od većeg broja pitanja koja mogu biti sastavljena od otvorenih (dopunjavanje, kratki odgovor, produženi odgovor, esejski tip) i zatvorenih (višestruki izbor, alternativni izbor, povezivanje i sređivanje) vrsta pitanja. Obuhvaća gradivo obrađeno do pisanja 1. kolokvija. | Izlazak na ispit. | ||
2. kolokvij | 15 | 8 | Kolokvij se sastoji od većeg broja pitanja koja mogu biti sastavljena od otvorenih (dopunjavanje, kratki odgovor, produženi odgovor, esejski tip) i zatvorenih (višestruki izbor, alternativni izbor, povezivanje i sređivanje) vrsta pitanja. Obuhvaća gradivo obrađeno do pisanja 2. kolokvija. | Izlazak na ispit. | ||
3. kolokvij | 20 | 10 | Kolokvij se sastoji od većeg broja pitanja koja mogu biti sastavljena od otvorenih (dopunjavanje, kratki odgovor, produženi odgovor, esejski tip) i zatvorenih (višestruki izbor, alternativni izbor, povezivanje i sređivanje) vrsta pitanja. Obuhvaća cjelovito gradivo kolegija. | Izlazak na ispit. |
NAPOMENA: Studenti koji prijavljuju redoviti ispitni rok na ispitu mogu ostvariti maksimalno 60 bodova koji se zbrajaju s bodovima ostvarenim na seminarima. Bodove ostvarene na seminarima (aktivnost i seminarski rad, max. 40 bodova) nije moguće nadoknaditi na ispitu.
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Aktivnost na seminarima | 15 |
Seminarski rad | 25 |
Ispit | 60 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Aktivnosti na seminarima | 15 | 0 | Bodovi iz aktivnosti ostvaruju se:
- sudjelovanjem u diskusijama na satu i na forumu (do 13 bodova) - pronalaženjem materijala za diskusije (do 13 bodova) - drugim oblicima koji su dogovoreni s nastavnikom. |
Nadoknade nema. | Predzadnji termin održavanja seminarske nastave. | |
Seminarski rad | 25 | 13 | Student odabire temu seminara, te ju prijavljuje na Moodle-u. Svaka ponovna predaja seminarskog rada za 5 boda umanjuje maksimalne bodove iz seminara.
Ukoliko nije drugačije dogovoreno s nastavnikom seminarski rad izrađuje se u opsegu 25 +/-3 kartice teksta. Kriteriji vrednovanja seminarskog rada: - vizualni izgled seminarskog rada (formatiranje i preglednost) - struktura rada (naslovna stranica, sažetak i ključne riječi, sadržaj, uvod, razrada, zaključak, popis izvora, dodatci) - dosljednost i točnost navođenja izvora - adekvatnost izvora (kvantitativna i kvalitativna, njihovo kombiniranje i povezivanje) - pravopis i gramatika - pokrivenost teme - primjena teorije (iznošenje vlastitih mišljenja, primjeri, povezivanje teorije i prakse…) - slijed misli (jasnoća rečenica, odvajanje u odlomke i poglavlja, povezanost materije – teorije i vlastitog doprinosa seminarskom radu) - pravovremena predaja rada. Bodovanje seminarskog rada: Svaki od navedenih elemenata može umanjiti bodove za: - 2 bod ako se element u radu narušio svega nekoliko puta - 4 boda ako se element u radu narušio više puta - 25 bodova za uzastopno ponavljanje elementa koji do krajnje mjere narušava seminarski rad. |
Student ima pravo naknadno predati seminarski rad u isključivo opravdanim situacijama o kojima je nastavnik obaviješten prije dogovorenog roka za predaju seminara. | Predzadnji termin održavanja seminarske nastave. | |
Ispit | 60 | 30 | Ispit se sastoji od većeg broja pitanja koja mogu biti sastavljena od otvorenih (dopunjavanje, kratki odgovor, produženi odgovor, esejski tip) i zatvorenih (višestruki izbor, alternativni izbor, povezivanje i sređivanje) vrsta pitanja. | Nadoknade nema. |
NAPOMENE:
Student se u roku dva tjedna od početka nastave mora javiti nastavniku na kolegiju, te upoznati uvijete i dogovoriti zadatke.
Pohađanje predavanja i seminara nije obavezno.
Student može kolegij pohađati po istim pravilima kao i redoviti studenti. U tom slučaju vrijede sva pravila za redovite studente.