Program | Obavezan |
---|---|
Baze podataka i baze znanja BPBZ | Ne |
Informatika u obrazovanju IO | Ne |
Informacijsko i programsko inženjerstvo IPI | Ne |
Organizacija poslovnih sustava OPS | Ne |
Research Methods and Information Organization
Katedra za strane jezike i općeobrazovne discipline
OP
Nastavnik | Oblik nastave | Tjedana | Sati tjedno | Grupa |
---|---|---|---|---|
Kirinić Valentina | Laboratorijske vježbe | 12 | 1 | 0 |
Predavanje | 12 | 3 | 0 |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Prisustvovanje predavanjima | 5 |
Prisustvovanje lab.vježbama | 5 |
Izrada zadataka na lab. vježbama | 30 |
Kolokviji | 60 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. kolokvij | + | 100.0 | 45 | + | |||||||||||||||||||
2. kolokvij | + | 30.0 | 70.0 | 45 | + | ||||||||||||||||||
3. kolokvij | + | 10.0 | 20.0 | 70.0 | 45 | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Prisustvovanje predavanjima | 5 | 2 | Na predavanjima se 5 puta nasumično obavlja provjera prisustvovanja. Svako prisustvovanje nosi 1 bod. | Nema nadoknada | ||
Prisustvovanje lab.vježbama | 5 | 2 | Na svim laboratorijskim vježbama provjerava se prisustvovanje.
14 dolazaka (5 bodova) 13 dolazaka (4 boda) 12 dolazaka (3 boda) 11 dolazaka (2 boda) |
Nema nadoknada | ||
Izrada zadataka na lab. vježbama | 30 | 10 | Student ima obavezu izraditi zadatke sa lab.vježbi.: min. 10 do max. 30 bodova. Studenti dobivaju upute za rješavanje zadataka koje počinju rješavati tijekom lab.vježbi, a završavaju kod kuće i postavljaju na sustav za e-učenje do zadanog roka ili se zadaci predaju na samoj lab.vježbi. Korištenje tuđeg rješenja (plagijat) je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost. | Rješenja zadataka se moraju predati na sustav za e-učenja prije isteka dogovorenog roka a nakon toga rješenja zadataka neće biti uvažena.
U slučaju bolesti (uz priloženu ispričnicu) rješenja zadataka se mogu predati naknadno u dogovoru s nastavnikom. |
||
1. kolokvij | 20 | 8 | Teoretska pitanja otvorenog tipa i pitanja koja ispituju razumijevanje.
Prepisivanje je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost. |
0 | 1. kolokvij ponavlja se zajedno s 2. kolokvijem. | |
2. kolokvij | 20 | 8 | Teoretska pitanja otvorenog tipa i pitanja koja ispituju razumijevanje.
Prepisivanje je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost. |
0 | 2. kolokvij ponavlja se zajedno s 3. kolokvijem. | |
3. kolokvij | 20 | 8 | Teoretska pitanja otvorenog tipa i pitanja koja ispituju razumijevanje.
Prepisivanje je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost. |
0 | 3. kolokvij ponavlja se najkasnije 7 dana nakon regularnog roka 3. kolokvija (prema dogovoru) |
Unutar 21 dan od početka nastave izvanredni studenti se trebaju prijaviti u online kolegij "Metode pretraživanja i klasifikacija informacija" otvorenom na sustavu za e-učenje i odabrati način polaganja ispita (odabrati Model A ili Model B). Izvanredni studenti koji u objavljenom roku ne odaberu način polaganja ispita (tj. ne odaberu Model A ili Model B) prate se i ocjenjuju prema Modelu B i ne mogu pristupiti ispitu dok ne zadovolje uvjet prema tom modelu (izrada seminarskog rada).
Izvanredni studeni mogu odabrati jedan od dva ponuđena načina polaganja ispita:
1. Model A (obavezna predavanja, lab. vježbe, izrada zadataka na lab. vježbama i kolokviji) – sva predavanja i vježbe su obavezni, te se praćenje rada na kolegiju izvodi na isti način kao i za redovite studente. Bodovna skala ocjena je ista kao i za redovite studente, te su izvanredni studenti obavezni sudjelovati u svim elementima praćenja redovnih studenata. Vidjeti Model praćenja za redovite studente - (Model A).
2. Model B (pismeni i usmeni ispit) – studenti koji se odluče za ovaj model izlaze na pismeni i usmeni ispit. Uvjet za pristupanje pismenom ispitu je izrada seminarskog rada. Elementi praćenja i broj bodova za ovaj model opisani su u tablici Model B.
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Prisustvovanje predavanjima | 5 |
Prisustvovanje lab.vježbama | 5 |
Izrada zadataka na lab. vježbama | 30 |
Kolokviji | 60 |
ZBROJ | 100 |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Izrada seminarskog rada | 30 |
Pismeni ispit | 60 |
Usmeni ispit | 10 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Seminarski rad | 30 | 15 | Seminarski rad nosi maksimalno 30 bodova a studenti ga izrađuju samostalno. Rad mora biti oblikovan prema Predlošku za pisanje završnog rada. Temu seminarskog rada student(i) dogovaraju s nastavnikom.
Seminarski rad student je dužan predati (putem sustava e-učenja) najkasnije 14 dana prije pismenog dijela ispita (kojem namjerava pristupiti). O svojem predavanju seminarskog rada student mora obavijestiti predmetnog nastavnika. Predmetni nastavnik najkasnije 7 dana prije ispita odgovara studentu da li da li je ostvario potrebnih, minimalnih 15 bodova. Ukoliko student ne preda (na nastavnikov zahtjev za promjenama) novu verziju seminarskog rada tj. ne ostvari minimalnih 15 bodova najkasnije 3 dana prije pismenog ispita ne može pristupiti pismenom dijelu ispita. |
|||
Pismeni ispit | 60 | 30 | Na pismenom dijelu ispita provjerava se poznavanje i razumijevanje tema koje su obrađene na predavanju. Pismeni ispit sadržava 30 pitanja. Odgovori na pitanja boduju se s 2 (točan odgovor), 1 (djelomičan odgovor) i 0 (netočan odgovor) boda.
Materijali za pripremu za pismenu provjeru nalaze se na sustavu za e-učenje. |
|||
Usmeni ispit | 10 | 5 | Usmeni dio ispita - pitanja vezana su uz teme obrađene na predavanju. Student koji ostvari pozitivnu ocjenu na pismenom ispitu pristupa usmenom ispitu na kojem se može korigirati ocjena pismenog ispita za maksimalno 10 bodova (na više/niže), shodno znanju studenta. |