Program | Obavezan |
---|---|
Baze podataka i baze znanja BPBZ | Ne |
Informatika u obrazovanju IO | Ne |
Informacijsko i programsko inženjerstvo IPI | Ne |
Organizacija poslovnih sustava OPS | Da |
Organizational Performance Measurement
Katedra za organizaciju
OU
Nastavnik | Oblik nastave | Tjedana | Sati tjedno | Grupa |
---|---|---|---|---|
Fabac Robert | Predavanje | 6 | 3 | 1 |
Seminar | 1 | 2 | 1 | |
Tomičić Furjan Martina | Laboratorijske vježbe | 7 | 2 | 3 |
Predavanje | 4 | 3 | 1 | |
Seminar | 6 | 2 | 1 |
U projektnom modelu nastava se izvodi u 5+5 tjedana s pojačanom satnicom kako bi se predavanja, seminari, vježbe i laboratorijske vježbe izveli u 10 umjesto u 15 tjedana. U zadnjoj trećini semestra studenti izrađuju svoje projekte te ih prezentiraju prema dogovorenim terminima najkasnije do kraja 3. međuispitnog razdoblja.
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Aktivnost na nastavi | 5 |
Obrada članka (prezentacija) | 10 |
Projekt | 25 |
Kolokvij 1 | 30 |
Kolokvij 2 | 30 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Studenti koji kolegij ne polože putem kontinuiranog praćenja izlaze na usmeni ispit kojem prethodi izrada i obrana projekta.
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kolokvij 1 | + | 100.0 | 30 | + | |||||||||||||||||||
Kolokvij 2 | + | 100.0 | 30 | + | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Prisustvovanje na predavanjima | 0 | 3 | Od 5 nasumičnih provjera prisustva dozvoljena su do 2 izostanka za dobivanje potpisa. | 4 izostanka | Dodatni referat. Javiti se nastavniku nakon objave evidencije prisustvovanja, najkasnije do kraja prvog tjedna 3. međuispitnog razdoblja. | Zadnji dan 3. međuispitnog razdoblja |
Prisustvovanje na laboratorijskim vježbama i semianrima | 0 | 5 | Na svim seminarima i laboratorijskim vježbama bit će provjera prisustva. Dozvoljena su 2 izostanka. | 3 izostanka | Dodatni referat/zadaci. Javiti se nastavniku nakon objave evidencije prisustvovanja, najkasnije do kraja prvog tjedna 3. međuispitnog razdoblja. | Zadnji dan 3. međuispitnog razdoblja |
Obrada članka (prezentacija) | 10 | 0 | Studenti trebaju izraditi, predati i prezentirati rad na temu povezanu s gradivom kolegija kojeg mogu sami pronaći ili zatražiti od nastavnika. Ako sami pronalaze članak, potrebno je da nastavnik potvrdi da se takav članak može obrađivati. Ovo je timska aktivnost (do 2 studenta). Prezentacije je potrebno predati preko moodla i koristiti će se kao dio ispitne literature (svaki tim mora pripremiti 2 pitanja iz svoje prezentacije koja postaju ispitna literatura). | 0 | Javiti se nastavniku nakon objave podataka o praćenju rada, najkasnije do kraja prvog tjedna 2. međuispitnog razdoblja. | Zadnji dan 2. međuispitnog razdoblja |
Projekt | 25 | 15 | Student treba izraditi model mjerenja performansi za odabrano poduzeće. Poduzeće treba izabrati prije prvog kolokvija. Student treba samostalno izraditi, dokumentirati i obraniti projekt. Obrane su moguće unutar 3. nastavnog i 3. međuispitnog razdoblja. | 0 | - | - |
Kolokvij 1 | 30 | 10 | Pismena provjera znanja gradiva prvog međuispitnog razdoblja (pitanja tipa više ponuđenih odgovora, opisna pitanja, T/N ...). Uvjet za izlazak na kolokvij je predan Predan dio opisa za model mjerenja performansi (vizija, misija, strateški ciljevi).
|
0 | 1. kolokvij ponavlja se zajedno s 2. kolokvijem. | - |
Kolokvij 2 | 30 | 10 | Pismena provjera znanja gradiva drugog međuispitnog razdoblja (pitanja tipa više ponuđenih odgovora, opisna pitanja, T/N ...). Uvjet za izlazak na kolokvij 2 je ostvareno minimalno 10 bodova na kolokviju 1. | 0 | 2. kolokvij ponavlja se u vremenu 2. međuispitnog razdoblja. | Zadnji dan 2. međuispitnog razdoblja |
Aktivnost na predavanjima | 2 | 0 | Studenti mogu sudjelovati u diskusijama na predavanjima ili rješavati probleme ili kratke provjere razumijevanja neto obrađenog gradiva (aktivno pristustvovanje!). | 0 | - | - |
Aktivnost na laboratorijskim vježbama (seminarima) | 3 | 0 | Studenti mogu sudjelovati u diskusijama na laboratorijskim vježbama (seminarima), prezentirati na nastavi posebna rješenja pojedinih zadataka i sl. | 0 | - | - |
Izvanredni studeni mogu odabrati jedan od tri različita modela praćenja:
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Aktivnost na nastavi | 5 |
Seminari | 10 |
Kolokviji | 60 |
Projekt | 25 |
ZBROJ | 100 |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Dolazak na seminarsku nastavu | 5 |
Seminari | 10 |
Kolokviji | 60 |
Projekt | 25 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Studenti koji odaberu model A ili B, a kolegij ne polože putem kontinuiranog praćenja izlaze na usmeni ispit kojem prethodi izrada i obrana projekta.
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kolokvij 1 | + | 100.0 | 30 | + | |||||||||||||||||||
Kolokvij 2 | + | 100.0 | 30 | + | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Prisustvovanje na predavanjima | 0 | 3 | Od 5 nasumičnih provjera prisustva dozvoljena su do 2 izostanka za dobivanje potpisa. | 4 izostanka | Dodatni referat. Javiti se nastavniku nakon objave evidencije prisustvovanja, najkasnije do kraja prvog tjedna 3. međuispitnog razdoblja. | Zadnji dan 3. međuispitnog razdoblja |
Prisustvovanje na laboratorijskim vježbama i semianrima | 0 | 5 | Na svim seminarima i laboratorijskim vježbama bit će provjera prisustva. Dozvoljena su 2 izostanka. | 3 izostanka | Dodatni referat/zadaci. Javiti se nastavniku nakon objave evidencije prisustvovanja, najkasnije do kraja prvog tjedna 3. međuispitnog razdoblja. | Zadnji dan 3. međuispitnog razdoblja |
Obrada članka (prezentacija) | 10 | 0 | Studenti trebaju izraditi, predati i prezentirati rad na temu povezanu s gradivom kolegija kojeg mogu sami pronaći ili zatražiti od nastavnika. Ako sami pronalaze članak, potrebno je da nastavnik potvrdi da se takav članak može obrađivati. Ovo je timska aktivnost (do 2 studenta). Prezentacije je potrebno predati preko moodla i koristiti će se kao dio ispitne literature (svaki tim mora pripremiti 2 pitanja iz svoje prezentacije koja postaju ispitna literatura). | 0 | Javiti se nastavniku nakon objave podataka o praćenju rada, najkasnije do kraja prvog tjedna 2. međuispitnog razdoblja. | Zadnji dan 2. međuispitnog razdoblja |
Projekt | 25 | 15 | Student treba izraditi model mjerenja performansi za odabrano poduzeće. Poduzeće treba izabrati do prije prvog kolokvija. Student treba samostalno izraditi, dokumentirati i obraniti projekt. Obrane su moguće unutar 3. nastavnog i 3. međuispitnog razdoblja. | 0 | - | - |
Kolokvij 1 | 30 | 10 | Pismena provjera znanja gradiva prvog međuispitnog razdoblja (pitanja tipa više ponuđenih odgovora, opisna pitanja, T/N ...). Uvjet za izlazak na kolokvij je predan Predan dio opisa za model mjerenja performansi (vizija, misija, strateški ciljevi).
|
0 | 1. kolokvij ponavlja se zajedno s 2. kolokvijem. | - |
Kolokvij 2 | 30 | 10 | Pismena provjera znanja gradiva drugog međuispitnog razdoblja (pitanja tipa više ponuđenih odgovora, opisna pitanja, T/N ...). Uvjet za izlazak na kolokvij 2 je ostvareno minimalno 10 bodova na kolokviju 1. | 0 | 2. kolokvij ponavlja se u vremenu 2. međuispitnog razdoblja. | Zadnji dan 2. međuispitnog razdoblja |
Aktivnost na predavanjima | 2 | 0 | Studenti mogu sudjelovati u diskusijama na predavanjima ili rješavati probleme ili kratke provjere razumijevanja neto obrađenog gradiva (aktivno pristustvovanje!). | 0 | - | - |
Aktivnost na laboratorijskim vježbama (seminarima) | 3 | 0 | Studenti mogu sudjelovati u diskusijama na laboratorijskim vježbama (seminarima), prezentirati na nastavi posebna rješenja pojedinih zadataka i sl. | 0 | - | - |