Program | Obavezan |
---|---|
Informatika u obrazovanju IO | Da |
Psychology in the Classroom
Katedra za strane jezike i općeobrazovne discipline
PP
Nastavnik | Oblik nastave | Tjedana | Sati tjedno | Grupa |
---|---|---|---|---|
Ciglar Vesna | Predavanje | 15 | 1 | 1 |
Seminar | 15 | 1 | 1 |
Praćenje rada studenata: po eliminacijskom modelu
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Prisustvovanje nastavi | 0 |
Aktivnost, angažiranost (na nastavi, forumu, pretraživanju izvora …) | 10 |
Seminar | 12 |
Prezentacija | 3 |
Zadaće | 15 |
Kolokviji | 60 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. kolokvij | + | 100.0 | 60 | + | |||||||||||||||||||
2. kolokvij | + | 100.0 | 60 | + | |||||||||||||||||||
3. kolokvij | + | 100.0 | 60 | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Prisustvovanje na predavanjima | Na predavanjima se redovito obavlja provjera prisustvovanja. Dozvoljena su 3 izostanka.
Uvjet za potpis |
4 izostanka | Javiti se nastavniku u roku 7 dana od dana kad je evidentiran četvrti izostanak. Zadatak za nadoknadu može biti u obimu do 4 sata rada studenta.
|
Dodatnu obavezu treba realizirati u roku 14 dana od zadavanja obaveze ili ako se radi o izostanku pri kraju semestra, do kraja trećeg međuispitnog razdoblja. | ||
Prisustvovanje na seminarima | Student može kroz različite oblike aktivnosti doprinositi izvođenju kolegija: diskusijom u nastavi, izradom rječnika, prikupljanjem dodatnih materijala i odlaganjem na stranice kolegija…
Aktivnost treba biti kontinuirana, a vrednuju nju studenti i nastavnik. Uvjet za potpis |
3 izostanka | Javiti se nastavniku u roku 7 dana od dana kad je evidentiran treći izostanak.
Zadatak za nadoknadu može biti u obimu do 2 sata rada studenta. obavezna. |
Dodatnu obavezu treba realizirati u roku 14 dana od zadavanja obaveze ili ako se radi o izostanku pri kraju semestra, do kraja trećeg međuispitnog razdoblja. | ||
Aktivnost, angažiranost (na nastavi, forumu, pretraživanju izvora …) | 10 | 4 | Student može kroz različite oblike aktivnosti doprinositi izvođenju kolegija: diskusijom u nastavi, izradom rječnika, prikupljanjem dodatnih materijala i odlaganjem na stranice kolegija…
Aktivnost treba biti kontinuirana, a vrednuju nju studenti i nastavnik. Uvjet za potpis |
Nadoknade za ovaj oblik praćenja nema. | ||
Seminar | 12 | 7 | Student ima mogućnost u prva tri tjedna nastave predložiti temu ili područje iz kojeg želi raditi seminar.
Ne učini li to, dobije temu seminara. Pismeni rad mora postaviti na Web unutar roka zadanog pri definiranju teme. Korištenje tuđeg rješenja (plagijat) je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost). Uvjet za potpis |
Za seminar nema nadoknade.
Ako za seminarski rad ne dobije 3 boda, pristupniku se sugeriraju nužne ispravke i određuje rok u kojem ih treba obaviti. Broj bodova koje dobije u ponovljenom postupku umanjuje se za (zaokruženo) 20%. Postupak se može primijeniti samo jednom. |
||
Prezentacija seminara | 3 | 1 | Prezentaciju u PowerPoint-u treba postaviti na Web unutar zadanog roka te prezentirati seminar u terminu dogovorenom najmanje 14 dana prije izlaganja.
Student je dužan izraditi prezentaciju i u slučaju da seminar nije predviđen za izlaganje. Korištenje tuđeg rješenja (plagijat) je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost.) Uvjet za potpis |
Za prezentaciju nema nadoknade. Ako prezentacija ne dobije 1 bod, određuje se rok u kojem nju treba promijeniti. Za promijenjenu prezentaciju student može dobiti najviše 1 bod. | ||
Zadaće | 15 | 8 | Broj zadaća određuje se u svakoj nastavnoj godini posebno.prema dogovoru sa studentima.
Bodovi se raspodjeljuju ovisno o zahtjevnosti zadaće. Zadaće se provjeravaju tijekom predavanja, seminara i preko sustava za e-učenje. Svaki student treba moći predstaviti svaku svoju zadaću. Student koji nije spreman predstaviti određenu zadaću gubi bodove iz te zadaće. Korištenje tuđeg rješenja (plagijat) je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost. Uvjet za potpis |
Za zadaće koje nisu predane na vrijeme nema nadoknađivanja novim zadaćama. | ||
1. kolokvij | 20 | 10 | Pismeno ispitivanje znanja zadacima različitih tipova: višestrukog izbora, dopunjavanja, sređivanja, povezivanja, imenovanja, ispravljanja, slobodne produkcije na temu …
Postignuti broj bodova se linearno svodi na skalu od 20 bodova. Prepisivanje je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost. |
0 | Kolokvij se izdvojeno ponavlja u produljenom trećem međuispitnom razdoblju.
Ponavljati se može samo jedan kolokvij. |
Zadnji dan produljenog trećeg međuispitnog razdoblja |
2. kolokvij | 20 | 10 | Pismeno ispitivanje znanja zadacima različitih tipova: višestrukog izbora, dopunjavanja, sređivanja, povezivanja, imenovanja, ispravljanja, slobodne produkcije na temu …
Postignuti broj bodova se linearno svodi na skalu od 20 bodova. Prepisivanje je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost. |
0 | Kolokvij se izdvojeno ponavlja u produljenom trećem međuispitnom razdoblju.
Ponavljati se može samo jedan kolokvij. |
Zadnji dan produljenog trećeg međuispitnog razdoblja |
3. kolokvij | 20 | 10 | Pismeno ispitivanje znanja zadacima različitih tipova: višestrukog izbora, dopunjavanja, sređivanja, povezivanja, imenovanja, ispravljanja, slobodne produkcije na temu …
Postignuti broj bodova se linearno svodi na skalu od 20 bodova. Prepisivanje je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost. |
0 | Kolokvij se izdvojeno ponavlja u produljenom trećem međuispitnom razdoblju.
Ponavljati se može samo jedan kolokvij. |
Zadnji dan produljenog trećeg međuispitnog razdoblja |
Opcija: Pohađanje predavanja i seminara nije obaveza no student se mora uključiti u sustav – prijaviti se profesoru, upoznati uvjete, preuzeti zadatke …
Bude li veća grupa izvanrednih studenata organizirati će se konzultativni oblik nastave u trajanju 10 sati.
Izvanredni student mora izraditi zadaće i predati ih najkasnije dva tjedna prije izlaska na ispit. Sve zadaće moraju biti pozitivno ocjenjene. Ako nisu pozitivno ocjenjene, studentu se daje rok u kojem ih treba ispraviti. Ispravljati može samo jednom. Za ispravljene zadaće može dobiti najviše pola od predviđenog broja bodova.
Ne stekne li student minimalni broj bodova predviđenih za angažiranost i za zadaće ne može dobiti potpis niti prijaviti ispit.
Student može izlaziti na kolokvije u rokovima za redovite studente. U slučaju da ne položi neki od kolokvija primjenjuju se mogućnosti koje vrijede za redovite studente.
Ako je položio gradivo izlazeći na kolokvije i obavio ostale obaveze, upis ocjene i potpis će se izvršiti u prvom ispitnom roku (kada se upisuju rezultati kontinuiranog praćenja).
Ako nije riješio neku od obaveza (zadaće) upis ocjene i potpis će se izvršiti u prvom roku u kojem može prijaviti ispit nakon što obavi obaveze .
Ako student nije položio gradivo izlazeći na kolokvije ispit može prijaviti nakon što obavi ove obaveze (angažiranost i pozitivno ocjenjene zadaće).
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Aktivnost, angažiranost (na forumu, pretraživanju izvora, izrada rječnika, pronalaženje materijala…) (min. 6) | 10 |
Domaće zadaće (min. 15) | 30 |
Kolokviji (min 10 + 10 + 10) | 60 |
ZBROJ | 100 |
Aktivnost, angažiranost: izvanredni studenti mogu se angažirati u svim oblicima aktivnosti predviđenim za redovne studente koji nisu vezani uz fizičko prisustvovanje nastavi – minimalni broj bodova je 6
Zadaće: 30 bodova (bodovi se dodjeljuju ovisno o zahtjevnosti zadaće) – minimalni broj bodova je 15
Kolokviji: 60 bodova (20 po kolokviju). Mogući broj bodova na kolokviju svodi se na skalu od 20.
U svim elementima praćenja koriste se kriteriji minimalnog broja bodova kao i za redovne studente.