Program | Obavezan |
---|---|
Ekonomika poduzetništva EP | Da |
Small and Medium Enterprise in the EU
Katedra za gospodarstvo
Nastavnik | Oblik nastave | Tjedana | Sati tjedno | Grupa |
---|---|---|---|---|
Kedmenec Irena | Seminar | 15 | 2 | 1 |
Šmaguc Tamara | Seminar | 15 | 2 | 1 |
Vuković Ksenija | Predavanje | 15 | 2 | 1 |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Izlaganje na okruglom stolu | 10 |
2 uratka | 6 |
Kolokviji* | 50 |
Esej* | 34 |
Prisustvo na nastavi** | 0 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
*NAPOMENA: Uvjet za ostvarivanje prava na upis ocjene iz kolegija Mala i srednja poduzeća u EU je kumulativno ostvarenje minimalno 25 bodova iz oba kolokvija zajedno te minimalno 17 bodova iz eseja.
**NAPOMENA: Kao uvjet za potpis potrebno je imati 7 dolazaka na predavanja i 10 dolazaka na seminare.
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. kolokvij | + | 100.0 | 45 | + | |||||||||||||||||||
2. kolokvij | + | 40.0 | 60.0 | 45 | + | ||||||||||||||||||
Esej | + | 90 | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Prisustvo na predavanjima | 0 | Na svim predavanjima provjerava se prisustvo. Potrebno je imati 7 dolazaka na predavanja. | Nema mogućnosti za nadoknadu budući da studenti moraju biti prisutni na 7 predavanja, a termine svojih dolazaka na predavanja biraju. | |||
Prisustvo na seminarima | 0 | Na svim seminarima provjerava se prisustvo. Potrebno je imati 10 dolazaka na seminare. | Nema mogućnosti za nadoknadu budući da studenti moraju biti prisutni na 10 seminara, a termine svojih dolazaka na seminare biraju. | |||
Izlaganje na okruglom stolu | 10 | 5 | Okrugli stol je rasprava o određenoj temi u kojoj sudjeluju osobe relevantne za temu o kojoj se raspravlja, često su to predstavnici civilnog društva, državnih institucija, akademske zajednice, međunarodnih organizacija i stručnjaci za konkretnu temu.
Studenti će u timu proučiti jednu od zadanih tema kako bi je mogli sagledati iz perspektive različitih društvenih skupina. Na seminarima će studenti iznijeti sve što su o temi naučili kroz raspravu koju će moderirati nastavnik. |
Studenti su dužni dva tjedna prije svog termina izlaganja doći na konzultacije kako bi dobili detaljne upute za svoj rad, polaznu literaturu te uža područja unutar glavne teme koja je potrebno obuhvatiti.
Ne postoji mogućnost za nadoknadu budući da će se do kraja 5. tjedna nastave objaviti konačni operativni plan izlaganja studenata po datumima i temama. |
||
1. kolokvij | 25 | 0 | Kolokvij sadrži 5 pitanja esejskog tipa (definiranje pojmova, interpretiranje, razumijevanje i primjena).
Prepisivanje je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost. |
|||
2. kolokvij | 25 | 0 | Kolokvij sadrži 5 pitanja esejskog tipa (definiranje pojmova, interpretiranje, razumijevanje i primjena).
Prepisivanje je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost. |
|||
Esej | 34 | 0 | Esej pokriva cjelokupno gradivo.
Prepisivanje je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost. |
|||
2 uratka | 6 | Na kraju svakog okruglog stola studenti pisano odgovaraju na postavljeno pitanje nastavnika, a vezano uz temu o kojoj se na tim seminarima raspravljalo.
Na kraju semestra nastavnik će vrednovati 2 uratka izabranih slučajnim odabirom (npr. 2. i 7. ili bilo koju drugu kombinaciju). Svaki uradak može nositi najviše 3 boda. |
ISHODI UČENJA:
Ishodi učenja | Metode praćenja ostvarenosti ishoda učenja |
1. razumjeti značaj malih i srednjih poduzeća u gospodarstvu EU | kolokviji, esej |
2. primijeniti mikroekonomske alate za analizu strukturalnih i dinamičkih obilježja sektora MSP | kolokviji, esej, okrugli stol |
3. kritički analizirati politiku podrške malim i srednjim poduzećima u Hrvatskoj | kolokviji, esej, okrugli stol |
4. predložiti mjere poboljšanja institucionalne podrške malim i srednjim poduzećima i na jasan i argumentiran način prezentirati ih općoj i stručnoj publici | kolokviji, esej, okrugli stol |
5. spoznati EU strategije potpore malih i srednjih poduzeća radi pripreme za nastup na jedinstvenom tržištu EU | kolokviji, esej, okrugli stol |
6. spoznati mogućnosti suradnje i pripreme malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj za nastup na jedinstvenom tržištu EU. | kolokviji, esej, okrugli stol |
7. doprinijeti razvoju poduzetničke kulture u Hrvatskoj | kolokviji, esej, okrugli stol |
Izvanredni studenti se obavezno trebaju javiti predmetnom nastavniku u prvom tjednu nastave radi dogovora o načinu polaganja ispita putem e-maila na jednu od adresa ksenija.vukovic@foi.hr , irena.kedmenec@foi.hr ili osobno u vrijeme konzultacija.
NAPOMENA: Za izvanredne studente koji žele ostvariti ocjenu kroz kontinuirano praćenje vrijede ista pravila i uvjeti kontinuiranog praćenja kao i za redovne studente, s time da za izvanredne studente predavanja nisu obavezna.
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Pisanje seminarskog rada | 20 |
Pisani ispit - esejska pitanja | 40 |
Pisani ispit - esej | 40 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Pisanje seminarskog rada | 20 | 10 | Student na zadanu ili slobodno odabranu temu priprema seminasrki rad prema Pravilniku o seminarskom i diplomskom radu Fakulteta organizacije i informatike.
U seminarskom radu student analizira izabrani aspekt poslovanja malih i srednjih poduzeća u Europskoj uniji ili izabrane politike Europske unije usmjerene na poslovanje malih i srednjih poduzeća. Seminarski rad se predaje najkasnije tjedan dana prije ispitnog roka isključivo na Moodle. NAPOMENA: Korištenje tuđeg izvora bez navođenja autora smatra se plagijatom i nije etično. Svaki tekst koji je preuzet iz nekog izvora literature treba biti referenciran. Svaka stranica ili tablica koja se koristi u tekstu, a nije samostalno izrađena, mora imati izvor. Nepoštivanjem ovih pravila student će biti upućen na stegovno povjerenstvo. |
|||
Pisani ispit - esejska pitanja | 40 | 20 | Pisani ispit provodi se na redovnim ispitnim rokovima, uz prethodno predani seminarski rad. Ispit se sastoji od 4 pitanja (svako pitanje nosi 10 bodova) i eseja (nosi 40 bodova).
|
|||
Pisani ispit - esej | 40 | 20 | Student u eseju razrađuje odabranu temu ili zastupa određenu ideju ili tvrdnju koju objašnjava argumentima koji je podržavaju.
Upute i savjeti za pisanje eseja te komponente ocjenjivanja eseja dostupni su na Moodle-u. |
ISHODI UČENJA:
Ishodi učenja | Metode praćenja ostvarenosti ishoda učenja |
1. razumjeti značaj malih i srednjih poduzeća u gospodarstvu EU | pismeni ispit (pitanja i esej) |
2. primijeniti mikroekonomske alate za analizu strukturalnih i dinamičkih obilježja sektora MSP | pismeni ispit (pitanja i esej), seminarski rad |
3. kritički analizirati politiku podrške malim i srednjim poduzećima u Hrvatskoj | pismeni ispit (pitanja i esej), seminarski rad |
4. predložiti mjere poboljšanja institucionalne podrške malim i srednjim poduzećima i na jasan i argumentiran način prezentirati ih općoj i stručnoj publici | pismeni ispit (pitanja i esej), seminarski rad |
5. spoznati EU strategije potpore malih i srednjih poduzeća radi pripreme za nastup na jedinstvenom tržištu EU | pismeni ispit (pitanja i esej), seminarski rad |
6. spoznati mogućnosti suradnje i pripreme malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj za nastup na jedinstvenom tržištu EU. | pismeni ispit (pitanja i esej), seminarski rad |
7. doprinijeti razvoju poduzetničke kulture u Hrvatskoj | pismeni ispit (pitanja i esej), seminarski rad |