Program | Obavezan |
---|---|
Ekonomika poduzetništva EP | Ne |
Strategic Human Resource Management
Katedra za organizaciju
Nastavnik | Oblik nastave | Tjedana | Sati tjedno | Grupa |
---|---|---|---|---|
Đunđek Kokotec Ivana | Seminar | 15 | 1 | 2 |
Klačmer Čalopa Marina | Predavanje | 8 | 2 | 1 |
Vidaček-Hainš Violeta | Predavanje | 7 | 2 | 1 |
Predavač: Izv.prof.dr.sc. Marina Klačmer Čalopa / Izv.prof.dr.sc. Violeta Vidaček - Hainš
Asistentica: Ivana Đunđek Kokotec, mag. oec.
Satnica: 45 sati (30 P + 15 S)
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Pismeni ispit | 54 |
Projektni zadatak | 25 |
Dolasci na predavanja i seminare | 10 |
On-line aktivnost | 6 |
Kritički osvrt na članak ili knjigu | 3 |
Aktivnost na nastavi | 2 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. kolokvij | + | 100.0 | 0.0 | 30 | + | ||||||||||||||||||
2. kolokvij | + | 20.0 | 80.0 | 0.0 | 30 | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Pismeni ispit / kolokviji | 54 | 10 | PISMENI ISPIT/KOLOKVIJ – Pismeni ispit/kolokvij provodi se dva puta tijekom semestra u zadanim terminima prema FOI akad. kalendaru. Ukupan broj bodova ostvarenih putem pismenog ispita je 54. U drugom kolokviju ponavlja se 20% gradiva prvog kolokvija. Ispitno gradivo je obuhvaćeno obveznom ispitnom literaturom, te materijalima i prezentacijama dostupnim na sustavu za e-učenje Moodle.
Na prvom kolokviju je potrebno ostvariti minimalno 20% ukupnog broja bodova, odnosno 5 bodova kao preduvjet izlaska na drugi kolokvij. Na drugom kolokviju je potrebno ostvariti minimalno 20% ukupnog broja bodova, odnosno 5 bodova kao preduvjet stjecanja prava upisa ocjena iz kontinuiranog praćenja. Ukupno je iz oba kolokvija potrebno ostvariti minimalno 10 bodova (5 bodova iz prvog i 5 bodova iz drugog kolokvija) za stjecanje prava upisa ocjene iz kontinuiranog praćenja. |
Nema mogućnosti nadokande | ||
Projektni zadatak | 25 | PROJEKTNI ZADATAK – Studenti u unaprijed definiranom timu (2 do 3 studenta) samostalno moraju izraditi projektni zadatak. U projektnom zadatku potrebno je povezati stečena znanja sa znanjima koja će se steći proučavajući dodatnu literaturu za izradu projekta. Projekt je potrebno obraditi na 20-25 stranica. Prezentacija projekta mora biti u trajanju od 20-25 minuta. Svi studenti iz istog tima moraju sudjelovati u prezentaciji. Kako je riječ o timskom radu, svi studenti iz istog tima dobivaju jednak broj bodova | ||||
Dolasci na predavanja i seminare | 10 | 5 | DOLASCI NA PREDAVANJA I SEMINARE – Tijekom semestra provodi se provjera dolazaka na predavanja (5 puta) i seminarsku nastavu (5 puta). Student može izostati max5 puta (50%) od ukupnog broja provjere dolazaka, u protivnom gubi pravo na stjecanje ocjene kroz kontinuirano praćenje. Redoviti dolasci vrednuju se s max 10 bodova. Provjera redovnih dolazaka provodi se bez prethodne najave. | Nema mogućnosti nadokande | ||
On-line aktivnost | 6 | ON – LINE AKTIVNOST- On line aktivnosti se odnose na sadržaje koje studenti kreiraju u timovima i postavljaju on line. Zadatak svakog tima je da je na osnovu jedne metodske jedince sadržaja predmeta osmisli
A. ON-LINE ISTRAŽIVANJA ili B. ON-LINE KVIZ PITANJA Kod provedbe ovih aktivnosti, svi ostali ispitanici iz grupe odgovaraju on-line te se i sami rezultati i statistički/grafički prikazi rezultata automatski generiraju posredstvom računala. Studenti sami odabiru alate u kojima će raditi. A. Ukoliko se tim odluči za provedbu kratkog on-line istraživanja(na primjer samostalnu izradu on-line ankete ili on-line upitnika s 10-15 pitanja), zadatak tima je da prilikom pisanja izvješća o provedenomistraživanju definiraju: 1. Kratak teoretski uvod; 2. Problem/cilj istraživanja; 3. Metode istraživanja (2.1. uzorak ispitanika s podacima o broju ispitanika, dobi, spolu i sl. te 2.2. opis mjernog instrumenta tj. vrsta skale, broj pitanja, pismena uputa ispitanicima i sl.); 4. Rezultate i interpretaciju rezultata (Odabir statističke metode obrade rezultata i prikaz rezultata); 5. Zaključak i mogućnost primjene rezultata; 6. Smjernice za daljnja istraživanja; 7. Literaturu; 8. Prilog - pitanja u on- line anketa ili upitnik. Izvješće sadrži 10-15 stranica teksta, times new roman, font 12, jednostruki prored. B. Ukoliko se tim odluči za provedbu kratkog on-line kviza čiji su sadržaji vezani uz provjeru znanja u vještina sadržanih u nekoj metodskoj jedinici, članovi tima kreiraju 10-15 kviz pitanja te prikupljaju rezultate. Struktura izvješća je: 1. Kratak teoretski uvod s opisom cilja kviza znanja; 2. Uputa ispitanicima; 3. Rezultati na osnovu kojih se procjenjuju koliko ispitanici poznaju određeni dio sadržaja kolegija; izračunavaju se mjere središnjih vrijednosti, kreiraju kategorije ordinalne skale znanja (od izvrsnog do nedovoljnog) itd.; 4. Interpretacija rezultata; 5. Zaključak uz navođenje smjernica za detaljnijim proučavanjem nedovoljno usvojenih znanja i vještina te definiranje konkretne sadržaje i izvora na osnovu dostupne literature; 6. Literatura; 7. Prilog - pitanja za kviz. Izvješće sadrži 10-15 stranica teksta, times new roman, font 12, jednostruki prored. Za provedbu ovih zadatka predviđa se podjela grupe studenata koji slušaju kolegij u 8 malih grupa, s time da četiri grupe provede istraživanje, a četiri kviz pitanja. Zadatak svakog studenta je da ujedno i kao ispitanik sudjeluju u on-line odgovaranjima na pitanja drugih grupa. Svaki tim samostalno odabire temu svog on-line istraživanja ili kviza na početku semestra, teme se ne smiju ponavljati. Predstavnik svakog od osam timova iznosi rezultate on-line aktivnosti u kratkoj 10-minutnoj prezentaciji te iste putem sustava Moodle stavlja na web stranice kolegija. Istraživanje i rezultati kviza se prezentiraju u vrijeme kada je ta tema predviđena planom i programom kolegija. Tim radi zajednički te svi članovi istog tima dobivaju isti broj bodova (0-6). Bodovi se umanjuju i ako student nije sudjelovao kao ispitanik kod provedbi aktivnosti drugog tima. |
||||
Kritički osvrt na članak ili knjigu | 3 | Kritički osvrt na članak ili knjigu–za studente koji žele ostvariti viši bodovni prag te time i višu ocjenu.
Bodove student može ostvariti tako da samostalno i vlastitim riječima napiše kritički prikaz članka ili knjige iz područja obuhvaćenog nastavnim planom i programom. Kritički prikaz je vrsta pisanog rada kojom student treba vrednovati tuđe djelo (knjigu, članak). Važno je dobro poznavati materiju koju djelo obrađuje. Student samostalno odabire članak ili knjigu za kritički prikaz, uz prethodno odobrenje predmetnog nastavnika. |
||||
Aktivnost na nastavi | Aktivnost na satu. |
NAPOMENA: Korištenje tuđeg izvora, bez navođenja autora smatra se plagijatom i nije etično. Citati se pišu u fusnotama, uz navođenje autora, naziva djela, izdavačke kuće, godine izdanja i stranice s koje je preuzet tekst. Svaka stranica ili tablica koja se koristi u tekstu, a nije samostalno izrađena, mora imati izvor. Nepoštivanjem ovih pravila student će biti upućen na stegovno povjerenstvo.
Predavač: Izv.prof.dr.sc. Marina Klačmer Čalopa / Izv.prof.dr.sc. Violeta Vidaček - Hainš
Asistentica: Ivana Đunđek Kokotec, mag. oec.
Satnica: 45 sati (30 P + 15 S)
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Pismeni ispit | 54 |
Projektni zadatak | 25 |
Dolasci na predavanja i seminare | 10 |
On-line aktivnost | 6 |
Kritički osvrt na članak ili knjigu | 3 |
Aktivnost na nastavi | 2 |
ZBROJ | 100 |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Pismeni ispit | 80 |
Projekt ULJP | 20 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Za izvanredne studente koji žele ostvariti ocjenu putem kontinuiranog praćenja vrijede ista pravila kao za redovne studente, odnosno odabiru model A (kontinuirano praćenje).
Odabir modela polaganja ispita izvanredni studenti su dužni javiti asistentici u roku od 3 tjedna od početka semestra na mail ili dolaskom na konzultacije u suprotnom se svi izvanredni studenti svrstavaju u MODEL B!
Projektni zadatak koji se odrađuje samostalno mora imati min 20 stranica teksta te mora biti predan min 10 dana prije ispitnog roka. Kako je riječ o projektnom zadatku, podrazumijeva se rasprava studenta i promišljanje kroz iznesene stavove i prijedloge za unapređenje poslovanja promatranog poduzeća. Jednom predan rad više se ne vraća na doradu. Ako student ostvari manje od 40 bodova na pismenom ispitu, ne priznaju se bodovi ostvareni kroz projektni zadatak.
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. kolokvij | + | 100.0 | 0.0 | 30 | + | ||||||||||||||||||
2. kolokvij | + | 20.0 | 80.0 | 0.0 | 30 | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Pismeni ispit / kolokviji | 54 | 10 | PISMENI ISPIT/KOLOKVIJ – Pismeni ispit/kolokvij provodi se dva puta tijekom semestra u zadanim terminima prema FOI akad. kalendaru. Ukupan broj bodova ostvarenih putem pismenog ispita je 54. U drugom kolokviju ponavlja se 20% gradiva prvog kolokvija. Ispitno gradivo je obuhvaćeno obveznom ispitnom literaturom, te materijalima i prezentacijama dostupnim na sustavu za e-učenje Moodle.
Na prvom kolokviju je potrebno ostvariti minimalno 20% ukupnog broja bodova, odnosno 5 bodova kao preduvjet izlaska na drugi kolokvij. Na drugom kolokviju je potrebno ostvariti minimalno 20% ukupnog broja bodova, odnosno 5 bodova kao preduvjet stjecanja prava upisa ocjena iz kontinuiranog praćenja. Ukupno je iz oba kolokvija potrebno ostvariti minimalno 10 bodova (5 bodova iz prvog i 5 bodova iz drugog kolokvija) za stjecanje prava upisa ocjene iz kontinuiranog praćenja. |
Nema mogućnosti nadokande | ||
Projektni zadatak | 25 | PROJEKTNI ZADATAK – Studenti u unaprijed definiranom timu (2 do 3 studenta) samostalno moraju izraditi projektni zadatak. U projektnom zadatku potrebno je povezati stečena znanja sa znanjima koja će se steći proučavajući dodatnu literaturu za izradu projekta. Projekt je potrebno obraditi na 20-25 stranica. Prezentacija projekta mora biti u trajanju od 20-25 minuta. Svi studenti iz istog tima moraju sudjelovati u prezentaciji. Kako je riječ o timskom radu, svi studenti iz istog tima dobivaju jednak broj bodova | ||||
Dolasci na predavanja i seminare | 10 | 5 | DOLASCI NA PREDAVANJA I SEMINARE – Tijekom semestra provodi se provjera dolazaka na predavanja (5 puta) i seminarsku nastavu (5 puta). Student može izostati max5 puta (50%) od ukupnog broja provjere dolazaka, u protivnom gubi pravo na stjecanje ocjene kroz kontinuirano praćenje. Redoviti dolasci vrednuju se s max 10 bodova. Provjera redovnih dolazaka provodi se bez prethodne najave. | Nema mogućnosti nadokande. | ||
On-line aktivnost | 6 | ON – LINE AKTIVNOST- On line aktivnosti se odnose na sadržaje koje studenti kreiraju u timovima i postavljaju on line. Zadatak svakog tima je da je na osnovu jedne metodske jedince sadržaja predmeta osmisli
A. ON-LINE ISTRAŽIVANJA ili B. ON-LINE KVIZ PITANJA Kod provedbe ovih aktivnosti, svi ostali ispitanici iz grupe odgovaraju on-line te se i sami rezultati i statistički/grafički prikazi rezultata automatski generiraju posredstvom računala. Studenti sami odabiru alate u kojima će raditi. A. Ukoliko se tim odluči za provedbu kratkog on-line istraživanja(na primjer samostalnu izradu on-line ankete ili on-line upitnika s 10-15 pitanja), zadatak tima je da prilikom pisanja izvješća o provedenomistraživanju definiraju: 1. Kratak teoretski uvod; 2. Problem/cilj istraživanja; 3. Metode istraživanja (2.1. uzorak ispitanika s podacima o broju ispitanika, dobi, spolu i sl. te 2.2. opis mjernog instrumenta tj. vrsta skale, broj pitanja, pismena uputa ispitanicima i sl.); 4. Rezultate i interpretaciju rezultata (Odabir statističke metode obrade rezultata i prikaz rezultata); 5. Zaključak i mogućnost primjene rezultata; 6. Smjernice za daljnja istraživanja; 7. Literaturu; 8. Prilog - pitanja u on- line anketa ili upitnik. Izvješće sadrži 10-15 stranica teksta, times new roman, font 12, jednostruki prored. B. Ukoliko se tim odluči za provedbu kratkog on-line kviza čiji su sadržaji vezani uz provjeru znanja u vještina sadržanih u nekoj metodskoj jedinici, članovi tima kreiraju 10-15 kviz pitanja te prikupljaju rezultate. Struktura izvješća je: 1. Kratak teoretski uvod s opisom cilja kviza znanja; 2. Uputa ispitanicima; 3. Rezultati na osnovu kojih se procjenjuju koliko ispitanici poznaju određeni dio sadržaja kolegija; izračunavaju se mjere središnjih vrijednosti, kreiraju kategorije ordinalne skale znanja (od izvrsnog do nedovoljnog) itd.; 4. Interpretacija rezultata; 5. Zaključak uz navođenje smjernica za detaljnijim proučavanjem nedovoljno usvojenih znanja i vještina te definiranje konkretne sadržaje i izvora na osnovu dostupne literature; 6. Literatura; 7. Prilog - pitanja za kviz. Izvješće sadrži 10-15 stranica teksta, times new roman, font 12, jednostruki prored. Za provedbu ovih zadatka predviđa se podjela grupe studenata koji slušaju kolegij u 8 malih grupa, s time da četiri grupe provede istraživanje, a četiri kviz pitanja. Zadatak svakog studenta je da ujedno i kao ispitanik sudjeluju u on-line odgovaranjima na pitanja drugih grupa. Svaki tim samostalno odabire temu svog on-line istraživanja ili kviza na početku semestra, teme se ne smiju ponavljati. Predstavnik svakog od osam timova iznosi rezultate on-line aktivnosti u kratkoj 10-minutnoj prezentaciji te iste putem sustava Moodle stavlja na web stranice kolegija. Istraživanje i rezultati kviza se prezentiraju u vrijeme kada je ta tema predviđena planom i programom kolegija. Tim radi zajednički te svi članovi istog tima dobivaju isti broj bodova (0-6). Bodovi se umanjuju i ako student nije sudjelovao kao ispitanik kod provedbi aktivnosti drugog tima. |
||||
Kritički osvrt na članak ili knjigu | 3 | Kritički osvrt na članak ili knjigu–za studente koji žele ostvariti viši bodovni prag te time i višu ocjenu.
Bodove student može ostvariti tako da samostalno i vlastitim riječima napiše kritički prikaz članka ili knjige iz područja obuhvaćenog nastavnim planom i programom. Kritički prikaz je vrsta pisanog rada kojom student treba vrednovati tuđe djelo (knjigu, članak). Važno je dobro poznavati materiju koju djelo obrađuje. Student samostalno odabire članak ili knjigu za kritički prikaz, uz prethodno odobrenje predmetnog nastavnika. |
||||
Aktivnost na nastavi | 2 | Aktivnost na satu. |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Pismeni ispit | 80 | 40 | Pismeni ispit provodi se na redovnim ispitnim rokovima, uz prethodno ispunjenje svih preduvjeta izlaska na pismeni ispit. Na redovnom ispitnom roku ispit se sastoji od pismenog i usmenog djela. Ispitno gradivo je obuhvaćeno obveznom ispitnom literaturom, te materijalima i prezentacijama dostupnim na sustavu za e-učenje Moodle. Pismeni ispit nosi max 80 bodova. Potrebno je ostvariti minimalno 40 bodova (50%) iz pismenog ispita. | |||
Projekt ULJP | 20 | Student samostalno priprema projektni zadatak na temelju stečenog znanja kroz ranije godine obrazovanja, dostupnih materijala u pisanom obliku i putem web izvora. Kroz projekt student prati odabrano poduzeće te analizira strukturu i poslovanje poduzeća te elemente koji su vezani na upravljanje ljudskim potencijalima u poduzeću. Projekt mora imati min 20 stranica teksta te mora biti predan min 10 dana prije ispitnog roka. Kako je riječ o poslovnom slučaju, podrazumijeva se rasprava studenta i promišljanje kroz iznesene stavove i prijedloge za unapređenje upravljanja ljudskim potencijalima u promatranom poduzeću.
Raspon bodova će zavisiti od sljedećih dijelova: (1) opisa ključnih ciljeva projekta, primjena teorijskih znanja (2) koristi od projekta, (3) zaključcima studije koji moraju biti jasni i potkrijepljeni dokazima, (4) logičkom strukturom rada, (5) poznavanja i korištenja alata. Jednom predan rad više se ne vraća na doradu. |
NAPOMENA: Korištenje tuđeg izvora, bez navođenja autora smatra se plagijatom i nije etično. Citati se pišu u testu, uz navođenje autora, godine izdanja i stranice s koje je preuzet tekst. Svaka stranica ili tablica koja se koristi u tekstu, a nije samostalno izrađena, mora imati izvor. Nepoštivanjem ovih pravila student će biti upućen na stegovno povjerenstvo.