Program | Obavezan |
---|---|
Ekonomika poduzetništva EP | Ne |
Entrepreneurial Strategies
Katedra za gospodarstvo
Nastavnik | Oblik nastave | Tjedana | Sati tjedno | Grupa |
---|---|---|---|---|
Bubanić Marijana | Seminar | 12 | 1 | 2 |
Detelj Kristina | Predavanje | 13 | 2 | 1 |
Seminar | 3 | 2 | 1 | |
Vuković Ksenija | Predavanje | 2 | 2 | 1 |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Kolokvij | 28 |
Seminarski rad | 10 |
Zadatak | 10 |
Aktivnosti | 2 |
ZBROJ | 50 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
S obzirom da je na kontinuiranom praćenju moguće postići 50 bodova, za određivanje postignute ocjene ostvareni bodovi se množe s 2.
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. kolokvij | + | 100.0 | 45 | + | |||||||||||||||||||
Intervju s poduzetnikom | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |||||||||||
Evaluacija planova | + | + | + | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Prisustvovanje na predavanjima | 0 | Na svim predavanjima provjerava se prisustvovanje.
Potrebno je imati dolaske na najmanje 50% termina predavanja. |
50% | Nema mogućnosti za nadoknadu budući da studenti moraju biti prisutni na samo 50% predavanja, a termine svojih dolazaka na nastavu biraju. | ||
Prisustvovanje na seminarima | 0 | Na svim seminarima provjerava se prisustvovanje.
Potrebno je imati dolaske na najmanje 50% termina seminara. |
50% | Nema mogućnosti za nadoknadu budući da studenti moraju biti prisutni na samo 50% predavanja, a termine svojih dolazaka na nastavu biraju. | ||
Seminarski rad | 10 | 2 | Izrada seminara na temelju intervjua s poduzetnikom:
Izrada seminarskog rada u grupama po 3 studenta. Od 10 bodova 6 se odnosi na izlaganje, a 4 na pisani dio rada. Studenti u Moodle-u do 3. tjedna nastave prijavljuju djelatnost u kojoj će intervjuirati poduzetnika vezano uz njegove strategije. U seminarskoj grupi najviše 2 tima mogu uzeti poduzetnika iz iste djelatnosti, no poduzetnici moraju biti različiti. Rad treba imati i teoretsku podlogu baziranu na 2-3 članka ili poglavlja knjige koja se bave poduzetničkim strategijama u skladu s izabranim primjerom iz prakse. Prezentiranje radova odvijat će se od 5. tjedna nastave prema rasporedu kojeg ćemo naknadno objaviti. |
2 boda | Seminarski rad bilo bi dobro predati na Moodle nekoliko dana prije datuma predviđenog za izlaganje na seminarskoj nastavi da dobijete povratni komentar i mogućnost eventualne dorade. Rad na Moodle treba predati najkasnije do isteka tjedna u kojem ste prezentirali.
Za svaki dan kašnjenja studenti gube 0,5 bodova. Obratite pozornost da je za polaganje kolegija potrebno na pisanju seminara ostvariti minimalno 2 boda. |
|
Zadatak | 10 | 2 | Evaluacija poslovnog plana u njegovom strateškom segmentu:
Planovi za evaluaciju bit će dostupni na Moodle-u nakon kolokvija. Od 10 bodova 7 se odnosi na pisani dio, a 3 na uključivanje u diskusiju na nastavi. Zadatak se sastoji u tome da studenti pročitaju dva zadana plana te ih evaluiraju s naglaskom na njihovom strateškom segmentu (misija, vizija, ciljevi, analiza okoline, mjere ispunjenja ciljeva itd.). Pri tome treba dati komentare na plan tj. sugestije što biste vi dodali da se radi o vašem uratku. Oba plana studenti moraju ocijeniti na skali od 0 do 10 bodova prema sljedećim elementima: 1) Zanimljivost (2 boda); 2) Razumljivost (2 boda); 3) Logičnost (2 boda); 4) Potpunost (2 boda); 5) Uvjerljivost (2 boda) Ovaj rad treba predati isključivo na Moodle, a ne na mail u obliku word dokumenta na 3-5 stranica. Korištenje tuđeg rješenja (plagijat) je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost. |
2 boda | Evaluaciju planova treba predati na Moodle najkasnije do 14. tjedna nastave, a prije datuma diskusije o evaluiranim planovima na seminarskoj nastavi.
Za svaki dan kašnjenja studenti gube 0,5 bodova. Obratite pozornost da je za polaganje kolegija potrebno na pisanju seminara ostvariti minimalno 2 boda. |
|
Aktivnost na seminarima | 2 | Bodovi iz aktivnosti se mogu ostvariti uključivanjem studenata u diskusiju nakon prezentacija studentskih seminara na osnovi intervjua s poduzetnikom, ili u drugim aktivnostima koje se izvode na predavanjima ili seminarskoj nastavi. | ||||
Kolokvij | 28 | Kolokvij sadrži 5 pitanja esejskog tipa (definiranje pojmova, interpretiranje,
razumijevanje i primjena na praktičnim primjerima). Prepisivanje je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost. |
12 bodova | Minimum za položiti predmet kroz kontinuirano praćenje. Nadoknada nije moguća. |
Izvanredni studenti koji žele polagati putem kontinuiranog praćenja slijede upute za redovne studente, bez obveze dolazaka na nastavu. Obratite pažnju da se za neke elemente praćenja radovi moraju prezentirati na nastavi što donosi određeni broj bodova. Za ostale izvanredne studente koji izlaze na redovne rokove pravila su sljedeća:
PREDUVJET za izlazak na pismeni ispit su izrađeni i na konzultacijama prezentirani seminar i evaluacija strateških segmenata poslovnog plana:
U seminaru studenti kratko obrađuju nekoliko izvora literature u skladu s uputama na Moodle-u te uz teoretsku obradu teme intervjuiraju jednog poduzetnika. Seminar se sastoji od tri dijela koji čine cjelinu: pregled literature, pregled karakteristika djelatnosti u kojoj djeluje izabrani poduzetnik, te opis tijeka intervjua. Student mora i samostalno evaluirati strateški aspekt zadanog poslovnog plana u skladu s uputama nastavnika, te naputcima na sustavu za e-učenje Moodle. Nastavnici su na raspolaganju u vrijeme konzultacija ili putem drugih oblika komunikacije (e-mail, Moodle, telefon).
U evaluaciji student mora argumentirano komentirati i vrednovati zadane elemente: 1) Zanimljivost; 2) Razumljivost; 3) Logičnost; 4) Potpunost 5) i Uvjerljivost na primjeru zadanog plana.
U seminaru i evaluaciji plana koji nose do 40% ukupne ocjene predmeta studenti trebaju pokazati da znaju pronaći relevantnu literaturu, da su u stanju istražiti okružje i djelatnost u kojem djeluje izabrano poduzeće iz prakse, te da dobro poznaju elemente poslovnog plana. Pri tome moraju biti u stanju pratiti ekonomske analize publicirane u medijima koje su važne za ocjenu okoline poduzetničkog djelovanja (novine, internet izvori) te pokazati da znaju pisati stručnim stilom.
Seminar i evaluacija plana bi se trebali izraditi i usmeno izložiti na konzultacijama u toku semestra u kojem se izvodi kolegij, a predaje se najkasnije 10 dana prije ispitnog roka na kojeg student želi izaći.
Studenti dobivaju bodove ovisno o tome da li su navedeni zaključci dobro formulirani, objašnjeni i obranjeni argumentima. Ispitna literatura može biti pomoć pri formuliranju vlastitih argumenata i interpretaciji dobivenih rezultata, a ne služi tome da je se samo reproducira bez razumijevanja.
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Seminarski rad | 10 |
Zadatak | 10 |
Pismeni ispit | 30 |
ZBROJ | 50 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 24.5 | nedovoljan (1) |
25 | 30 | dovoljan (2) |
30.5 | 37.5 | dobar (3) |
38 | 45 | vrlo dobar (4) |
45.5 | 50 | odličan (5) |