Program | Obavezan |
---|---|
Ekonomika poduzetništva EP | Da |
Business Communication
Katedra za organizaciju
Nastavnik | Oblik nastave | Tjedana | Sati tjedno | Grupa |
---|---|---|---|---|
Bubaš Goran | Predavanje | 7 | 2 | 1 |
Čižmešija Antonela | Seminar | 6 | 2 | 3 |
Plantak Vukovac Dijana | Seminar | 2 | 2 | 3 |
Vidaček-Hainš Violeta | Predavanje | 8 | 2 | 1 |
Seminar | 7 | 2 | 3 |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Predavanje – prisustvovanje nastavi | 0 |
Seminar – prisustvovanje nastavi | 0 |
Prezentacija | 8 |
Kolokviji (3x30) | 90 |
Pisani uradak | 2 |
Referati, on-line tečaj itd. (dodatno) | 0 |
Aktivnost na nastavi | 0 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kolokvij 1 | + | 100.0 | 90 | + | |||||||||||||||||||
Kolokvij 2 | + | 100.0 | 90 | + | |||||||||||||||||||
Kolokvij 3 | + | 45.0 | 45.0 | 10.0 | 90 | + | + | ||||||||||||||||
Referat | + | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Prisustvovanje na predavanjima | 0 | 0 | Na svakom predavanju studenti se potpisuju. Povremeno se provodi kontrola usmenim prozivanjem. | 7 izostanka | Dolasci su uvjeti za potpis. | Tijekom semestra. |
Prisustvovanje na seminarima | 0 | 0 | Na svim seminarima provjerava se prisustvovanje na osnovu lista s potpisima studenata. Dozvoljena su 3 izostanka. | 3 izostanka | Dolasci su uvjeti za potpis. | Tijekom semestra. |
Aktivnost na nastavi (seminarima i predavanjima). | 0 | 0 | Studenti mogu sudjelovati u diskusijama na seminarima, aktivno sudjelovati u radu malih grupa i biti aktivni u komunikacijskim vježbama (igranju uloga, izradi umnih mapa, video zapisa i sl.). Boduje se i posebna aktivnost u diskusijama na predavanju. | |||
Prezentacija | 8 | 2 | Student izrađuje prezentaciju (teoretskog ili praktičnog sadržaja) u timu od 3-4 člana. Svaki student izvodi svoju prezentaciju koju je kreirao prema uputama u sustavu Moodle. | Prezentacija je uvjet za potpis. | Posljednji tjedan 3. međuispitnog razdoblja; zbog kašnjenja s izvođenjem u odnosu na dogovoreni termin smanjuje se broj bodova. | |
1. kolokvij | 30 | Po 8 pitanja otvorenog tipa (nabrojite i opišite, definirajte i sl.). | ||||
2. kolokvij | 30 | Po 8 pitanja otvorenog tipa (nabrojite i opišite, definirajte i sl.). | ||||
3. kolokvij | 30 | Kolokvij se provodi u obliku pismenog ispita za 25% najboljih iz prva dva kolokvija (ili za one koji postignu 90% mogućih bodova iz prva dva kolokvija). Za ostale studente 3. kolokvij se provodi u obliku usmenog ili pismenog ovisno o broju postignutih brodova. | ||||
Pisani uradak | 2 | 0 | Temu studenti dobivaju na nastavnom satu, neposredno prije početka pisanja pisanog rada; tema je vezana uz sadržaje koje su im objavljeni na početku nastave u semestru. Boduje se poznavanje teorijskih sadržaja i poveznica s praksom. | |||
Dodatno: online tečaj i sl. | 0 | 0 | Tečaj za e-učenje tematski je vezan uz upoznavanje s alatima za računalom posredovanu komunikaciju (uključivanje u ovu aktivnost je na osnovu dogovora s predmetnim nastavnikom). |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Predavanje – prisustvovanje nastavi | 0 |
Seminar – prisustvovanje nastavi | 0 |
Prezentacija | 8 |
Kolokviji (3x30) | 90 |
Pisani uradak | 2 |
Referati, on-line tečaj itd. (dodatno) | 0 |
Aktivnost na nastavi | 0 |
ZBROJ | 100 |
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Seminari kojima student dokazuje kompetencije iz odabranih područja | 8 |
Kolokviji (3x30) ili pismeni ispit | 90 |
Obavezni pisani uradak | 2 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kolokvij 1 | + | 100.0 | 90 | + | |||||||||||||||||||
Kolokvij 2 | + | 100.0 | 90 | + | |||||||||||||||||||
Kolokvij 3 | + | 45.0 | 45.0 | 10.0 | 90 | + | + | ||||||||||||||||
Referat | + | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Seminari kojima student dokazuje kompetencije iz odabranih područja | 8 | 4 | Na prvim konzultacijama na početku semestra studenti dogovaraju teme za seminarske radove i rokove za njihovu predaju. | 4 boda | Seminarski radovi iz 2 teme (2x4 boda) prema dogovoru s nastavnikom. | Posljednji tjedan 3. međuispitnog razdoblja |
1. kolokvij | 30 | Po 8 pitanja otvorenog tipa (nabrojite i opišite, definirajte i sl.). | Umjesto kolokvija moguće je pristupiti ispitu u redovitim ispitnim rokovima. | |||
2. kolokvij | 30 | Po 8 pitanja otvorenog tipa (nabrojite i opišite, definirajte i sl.). | Umjesto kolokvija moguće je pristupiti ispitu u redovitim ispitnim rokovima. | |||
3. kolokvij | 30 | Pitanja otvorenog tipa u slučaju pismenog ili usmenog ispita (nabrojite i opišite, definirajte i sl). | Umjesto kolokvija moguće je pristupiti ispitu u redovitim ispitnim rokovima. | |||
Pisani uradak | 2 | 1 | Student piše rad na temu praktične primjene teorijskih sadržaja kolegija, a na osnovi dogovora s nastavnikom. | Izrada pisanog uratka je obvezna. | Ukoliko referat nije predan na vrijeme, predaje se najkasnije prije ispita. |