Multimedia Systems
Katedra za razvoj informacijskih sustava
Nastavnik | Oblik nastave | Tjedana | Sati tjedno | Grupa |
---|---|---|---|---|
Kliček Božidar | Online aktivnosti ePITUP | 2 | 5 | 1 |
Predavanje | 1 | 5 | 1 | |
Plantak Vukovac Dijana | Laboratorijske vježbe | 2 | 5 | 1 |
Online aktivnosti ePITUP | 1 | 5 | 1 |
Cilj kolegija:
Upoznati principe multimedije, način kreiranja i obrade medija, tehnologije i standarde, način na koji se pojedini mediji povezuju u cjelovitu aplikaciju željenih svojstava u primjeni, upoznati metode, tehnike i alate pomoću kojih se razvijaju multimedijske aplikacije, te steći teorijsku i praktičnu kompetenciju za primjenu istih.
Cilj vježbi:
Cilj vježbi je upoznati studente s problemima praktične primjene uređaja i programskih alata
namijenjenih multimediji, steći temeljnu kompetenciju za izradu, pohranu i obradu medija, te razvoj i upravljanje projektima primjene. Naročiti se naglasak daje na tehnike i programske alate, koji pojedine medije povezuju u jednu cjelinu, odnosno aplikaciju. Kroz vježbe studenti stječu znanja i vještine koje im omogućuju realizaciju vlastitog projekta primjene multimedije izradom multimedijske aplikacije, koji je jedan od uvjeta potrebnih za stjecanje ocjene.
NAČIN RADA:
Sve aktivnosti studenata bit će praćene i vrednovane, te će doprinositi ukupnom uspjehu na kolegiju "Multimedijski sustavi". Krajnji cilj je da svaki student kontinuiranim radom tijekom semestra prikupi što više bodova koji utječu na konačnu ocjenu iz kolegija na usmenom dijelu ispita. Bodovi se stječu kroz nastavne aktivnosti predavanja, vježbi, seminara, aktivnosti e-učenja te predaje projekta.
Stečeni bodovi vrijede samo za ispitne rokove u siječnju i veljači. Na ostalim ispitnim rokovima student je obvezan izaći na usmeni ispit.
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Prisustvovanje nastavi | 6 |
Izrada zadataka s vježbi | 9 |
Izrada i prezentiranje seminara | 5 |
Online aktivnosti: samoprocjena znanja | 5 |
Kolokviji | 40 |
Projekt | 35 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
Studenti koji ne ostvare minimalno 50% bodova na kolokvijima (oba kolokvija zajedno) i/ili ne ostvare minimalo 50 bodova kroz kontinuirano praćenje, obavezni su pristupiti usmenom dijelu ispita. (Pismeni ispit se ne održava).
Student koji nije zadovoljan ocjenom stečenom temeljem prikupljenih bodova, također pristupa usmenom dijelu ispita.
Naziv / Tjedan | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 1. razdoblje udio (%) |
2. razdoblje udio (%) |
3. razdoblje udio (%) |
Trajanje | Pismeni | Usmeni |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. kolokvij | + | 100.0 | 30 | + | |||||||||||||||||||
2. kolokvij | + | 100.0 | 30 | + | |||||||||||||||||||
Projekt | + | + | 30 | + | + |
Elementi praćenja | Bodovi | Uvjet | Opis | Nadoknada | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Granica | Opis | Rok | ||||
Prisustvovanje na predavanjima | 2 | 1 | Na predavanjima se nasumično obavlja provjera prisustvovanja. Potrebno je ostvariti najmanje 50% dolazaka na predavanja. | 3 izostanka | Dodatni referat. Javiti se asistentici nakon objave evidencije prisustvovanja, najkasnije do kraja 14. tjedna semestra. | Zadnji dan 16. tjedna semestra |
Prisustvovanje na laboratorijskim vježbama | 2 | 1 | Na svim laboratorijskim vježbama provjerava se prisustvovanje. Dozvoljena su 2 izostanka s lab vježbi koje nije potrebno opravdavati. | 3 izostanaka | Nema nadoknade prisustvovanja. Za 3 izostanka potrebno je priložiti liječničku potvrdu. | Zadnji dan 16. tjedna semestra |
Prisustvovanje na seminarima | 2 | 1 | Na svim seminarima provjerava se prisustvo. Moguće je izostati s jednog bloka seminara od ukupno tri. | 2 izostanl | ||
Zadaće na laboratorijskim vježbama | 9 | 5 | Student treba samostalno riješiti zadatak tijekom laboratorijskih vježbi (ili nadoknaditi kod kuće) i postaviti na web unutar zadanog roka. Rješenja zadaća provjeravaju se tijekom laboratorijskih vježbi, a nadoknade preko sustava za e-učenje. | |||
Izrada i prezentacija teme | 5 | 2 | Redovni i izv. studenti obuhvaćeni kontinuiranim praćenjem u timu prezentiraju jednu od tema seminara objavljenih na ELF-u. Nije potrebno izrađivati seminarski rad. Dodatna dva boda mogu se dobiti za diskusije na predavanjima i seminarima. Boduju se konstruktivni komentari. | |||
Online aktivnosti: samoprocjena znanja | 5 | 2 | Rješavanje testova samoprocjene znanja na sustavu Moodle.
|
Rješavanje testova samoprocjene znanja namanje 3 dana prije ispitnog roka preduvjet je za izlazak na ispit. | ||
1. kolokvij | 20 | Rješavanje zadataka uz dodatak teoretskih pitanja otvorenog tipa i pitanja koja ispituju razumijevanje (klasičan ispit).
Prepisivanje je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost. |
||||
2. kolokvij | 20 | 3 | Rješavanje zadataka uz dodatak teoretskih pitanja otvorenog tipa i pitanja koja ispituju razumijevanje (klasičan ispit). Ili pitanja tipa odaberi jedan između ponuđenih odgovora, odaberi više između ponuđenih odgovora i sl. na Moodle-u.
Prepisivanje je zabranjeno te povlači disciplinsku odgovornost. |
|||
Projekt | 35 | 18 | Samostalni ili timski projekt čiju temu student treba prijaviti najkasnije do kraja 6. tjedna semestra. Student treba izraditi, dokumentirati i obraniti projekt. Projekt se brani u posebno objavljenim terminima u siječnju (kontinuirano praaćenje) ili za vrijeme ispitnog roka, o čemu će studenti biti obavješteni putem Moodla. | Predaja projekta na sustav Moodle namanje 3 dana prije zakazanog termina obrane ili ispitnog roka preduvjet je za izlazak na ispit. |
1. Predavanja
2. Vježbe
3. Seminari
4. Aktivnost na nastavi i Moodlu
5. Multimedijski projekt
Cilj kolegija:
Upoznati principe multimedije, način kreiranja i obrade medija, tehnologije i standarde, način na koji se pojedini mediji povezuju u cjelovitu aplikaciju željenih svojstava u primjeni, upoznati metode, tehnike i alate pomoću kojih se razvijaju multimedijske aplikacije, te steći teorijsku i praktičnu kompetenciju za primjenu istih.
Cilj vježbi:
Cilj vježbi je upoznati studente s problemima praktične primjene uređaja i programskih alata
namijenjenih multimediji, steći temeljnu kompetenciju za izradu, pohranu i obradu medija, te razvoj i upravljanje projektima primjene. Naročiti se naglasak daje na tehnike i programske alate, koji pojedine medije povezuju u jednu cjelinu, odnosno aplikaciju. Kroz vježbe studenti stječu znanja i vještine koje im omogućuju realizaciju vlastitog projekta primjene multimedije izradom multimedijske aplikacije, koji je jedan od uvjeta potrebnih za stjecanje ocjene.
NAČIN RADA:
Za izvanredne studente na raspolaganju su dva modela rada: Model A i Model B
Model A - za izvanredne studente koji žele ostvariti ocjenu kroz kontinuirano praćenje vrijede ista pravila i uvjeti kontinuiranog praćenja kao i za redovne studente (vidi uvjete praćenja za redovne studente).
Model B - za izvanredne studente koji zbog poslovnih obveza ne mogu steći ocjenu kroz kontinuirano praćenje vrijede pravila definirana u nastavku.
Student se unutar prva tri tjedna nastave mora javiti predmetnom nastavniku i na ELF-u odabrati model praćenja.
Elementi praćenja | Bodova |
---|---|
Dolazak na konzultacije | 1 |
Online aktivnosti: zadaće s laboratorijskih vježbi | 9 |
Online aktivnosti: samoprocjena znanja | 5 |
Projekt | 35 |
Usmeni ispit | 50 |
ZBROJ | 100 |
Od | Do | Ocjena |
---|---|---|
0 | 49 | nedovoljan (1) |
50 | 60 | dovoljan (2) |
61 | 75 | dobar (3) |
76 | 90 | vrlo dobar (4) |
91 | 100 | odličan (5) |
PREDUVJETI ZA IZLAZAK NA ISPIT
· izraditi zadatke s vježbi koje su označene za model B i predati rješenja na sustav (max 9 bodova)
· riješiti dva testa iz samoprocjene znanja (max 5 bodova)
student prijavljuje temu multimedijskog projekta na forumu kolegija najkasnije 10 dana prije ispitnog roka.
projektni zadatak predaje se na Moodle i sastoji se od sljedećeg: multimedijske aplikacije u digitalnom obliku (CD/URL) i projektne dokumentacije oblikovane prema predlošku na Moodlu. Projektna dokumentacija sastoji se od opisa razvoja aplikacije prema metodologiji koja će se obraditi na predavanjima i seminarima.
USMENI ISPIT
Ispitu smiju pristupiti studenti koji su ispunili sve preduvjete za izlazak na ispit. Na usmenom ispitu brani se projekt te odgovara na pitanja iz teorije prezentirane na predavanjima i vježbama, te iz skripti.